رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی:

هیچ خللی در روند اخذ رأی وجود ندارد

«طالبی» با بیان اینکه هیچ خللی در روند اخذ رأی وجود ندارد و مردم می‌توانند به راحتی رأی خود را به صندوق‌ها بیندازند، گفت: چنانچه مردم تخلفی مشاهده کردند می‌توانند تخلف مورد نظر را به همراه مستندات لازم به فرمانداری گزارش کنند و یا نسبت به ثبت آن در سامانه مردم ناظر اقدام نمایند تا در اسرع وقت به این تخلفات رسیدگی شود.
کد خبر: ۶۷۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷ - 28June 2024

سبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «سید محمدرضا طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز (جمعه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، انتخابات زودهنگامی بود و ما زمان محدودی داشتیم اما ظرف این چهل روز، تمامی امکانات و ملزومات و برنامه‌ریزی‌ها در مرکز استان‌ها صورت گرفته و ما امروز شاهد برگزاری روند اخذ رأی مردم در شعبات هستیم.

وی با بیان اینکه از ساعت هشت صبح امروز در بیشتر شعب، فرآیند اخذ رأی آغاز ‌شد، بیان داشت: مردم استان خراسان جنوبی در ابتدای صبح به تأسی از رهبر معظم انقلاب  در شعب اخذ رأی حضور یافته‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه هیچ خللی در روند اخذ رأی وجود ندارد و مردم می‌توانند به راحتی رأی خود را به صندوق‌ها بیندازند، تبیین کرد: همه مقدمات اخذ رأی فراهم شده و ما نمی‌خواهیم مردم به زحمت بیفتند.

طالبی با اشاره به اینکه اخذ رأی در انتخابات ریاست جمهوری تنها با شناسنامه کد ملی دار و یا کارت ملی امکان‌پذیر است و هیچ مدرک دیگری قابل قبول نیست، تبیین کرد: شناسنامه‌های جلد قرمز فاقد کد ملی هستند و این افراد حتماً باید کارت ملی خود را به همراه داشته باشند، امروز تمامی ادارت ثبت احوال برای رفع  نواقص فعال است.

وی عنوان کرد: چنانچه مردم تخلفی مشاهده کردند می‌توانند تخلف مورد نظر را به همراه مستندات لازم به فرمانداری گزارش کنند و یا نسبت به ثبت آن در سامانه مردم ناظر اقدام نمایند تا در اسرع وقت به این تخلفات رسیدگی شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز کسانی می‌توانند رأی بدهند که سن آنها ۱۸ سال تمام بوده و متولد هشتم تیرماه ۱۳۸۵ به قبل باشند، گفت: مردم باید در تعرفه‌های انتخاباتی، نام یکی از نامزد‌ها را بنویسند در غیر این صورت جزو تعرفه‌های باطله تلقی می‌شود.

طالبی خاطرنشان کرد: برای تعرفه‌ها، ثبت کل اطلاعات نامزد شامل کد، اسم و فامیل بهتر است و همچنین از مردم خواستاریم تا  رأی خود را در ابتدای روز به صندوق‌ها بیندازند و رأی دهی را به ساعات پایانی شب موکول نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها