رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه خبر داد:

‌ثبت‌ احراز هویت ۱۴۷ هزار کرمانشاهی در انتخابات ریاست جمهوری تاکنون

«شعبانی» از احراز هویت بیش از ۱۴۷ هزار نفر از شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸ - 28June 2024

‌ثبت‌ احراز هویت ۱۴۷ هزار کرمانشاهی در انتخابات ریاست جمهوری تاکنونبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «علی شعبانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان از احراز هویت بیش از ۱۴۷ هزار و ۲۳۰ نفر از شرکت کنندگان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تا ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز(هشتم تیر) خبر داد و اظهار داشت: این تعداد افرادی هستند که مدارک هویتی آنها ثبت شده، اما ممکن است تعداد معدودی از آنها واجد شرایط شرکت در انتخابات نباشند.

وی با بیان اینکه بر اساس تجارب انتخابات گذشته مراجعه به شعب اخذ رای در ساعات پایانی افزایش می یابد، گفت: در فصل گرما عمدتا مردم در ساعات خنک بعدازظهر به شعب اخذ رای مراجعه می کنند و با توجه به این شرایط طبیعتا ازدحام جمعیت را در ساعات پایانی شاهد خواهیم بود، بنابراین از مردم تقاضا داریم در همین ساعات اولیه مراجعه کرده و رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

شعبانی در ادامه به برخی سوالات پرتکرار در خصوص مدارک هویتی برای شرکت در انتخابات اشاره و تصریح کرد: افراد با داشتن شناسنامه یا کارت ملی می توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: افرادی که شناسنامه قدیمی دارند، باید کارت ملی یا شماره ملی را نیز همراه داشته باشند و با سایر مدارک هویتی در صورتی که شناسنامه و کارت ملی همراه نداشته باشند، نمی‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در خصوص اسامی نامزدهای انتخابات نیز گفت: با توجه به انصراف دو تن از نامزدها(زاکانی و قاضی زاده هاشمی) در حال حاضر اسامی کاندیداها به ترتیب الفبا شامل آقای مسعود پزشکیان با کُد انتخاباتی ۲۲، مصطفی پورمحمدی با کد انتخاباتی ۳۳، سعید جلیلی با کد انتخاباتی ۴۴ و محمدباقر قالیباف با کد انتخاباتی ۷۷ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها