نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

حضور مردم باعث امیدواری دوستان ما و نا امیدی دشمنان خواهد شد

حجت الاسلام «غفوری» گفت: حضور مردم باعث امیدواری دوستان ما در دنیا و نا امیدی دشمنان و اقتدار نظام خواهد شد و لذا حضور گسترده مردم در این عرصه از اهمیت بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۶۷۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲ - 28June 2024

حضور مردم باعث امیدواری دوستان ما در دنیا و نا امیدی دشمنان و اقتدار نظام خواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین «حبیب الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در بازدید از شعبه اخذ رای مسجد جامع کرمانشاه با بیان اینکه امروز روز خلق حماسه دیگری توسط مردم بصیر و  همیشه در صحنه کشورمان است، اظهار داشت: مردم کشورمان در مراسم تشییع شهید رییسی و همراهان ایشان حماسه آفریدند و امروز هم برای تکمیل آن حماسه و خلق حماسه ای دیگر پای صندوق های اخذ رای حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، گفت: حضور مردم باعث امیدواری دوستان ما در دنیا و نا امیدی دشمنان و اقتدار نظام خواهد شد و لذا حضور گسترده مردم در این عرصه از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه شرایط برای حضور همه افراد با هر سلیقه‌ای در این انتخابات فراهم است، گفت: در این انتخابات نامزدها با دیدگاه‌های مختلف حضور دارند و کسی  نمی تواند بگوید چون نامزدی مطابق سلیقه‌ام نبود در انتخابات شرکت نکردم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه انتخاب نامزد اصلح نیز بسیار مهم است، گفت: انتخاب اصلح یک تکلیف شرعی است و حتما در قیامت از ما سوال خواهد شد که با چه توجیهی این مسئولیت مهم را به فلان شخص سپردید. لذا باید در این خصوص هم دقت کافی صورت گیرد.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه در انتخاب اصلح باید در کنار معیارهای عقلانی به معیارهای مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری هم توجه شود، گفت: همه باید دقت کنیم و با حضور گسترده و انتخاب اصلح یک حرکت بزرگ و ماندگار را برای پیشرفت کشور رقم بزنیم.

وی همچنین از همه مردم خواست حضور در پای صندوق های اخذ رای را به ساعات پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها