فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

‌نمی‌گذاریم کوچک‌ترین خدشه‌ای به امنیت انتخابات وارد شود

سردار «جهانبخش» گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم کوچکترین خدشه‌ای به امنیت و آرامش مردم عزیزمان به ویژه در بحث انتخابات وارد شود.
کد خبر: ۶۷۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸ - 28June 2024

‌نمی‌گذاریم کوچک‌ترین خدشه‌ای به امنیت انتخابات وارد شود

به گزارش دفاع‌پرس ازارومیه، سردار «رحیم جهانبخش» فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با آمادگی، تلاش شبانه روزی و هوشمندانه نمی‌گذاریم کوچک‌ترین خدشه‌ای به امنیت و آرامش مردم عزیزمان به ویژه در بحث انتخابات وارد شود.

وی با تاکید بر اینکه در انتخابات ریاست جمهوری، اجازه کوچکترین خلل امنیتی و انتظامی در برپایی هر چه با شکوهتر این حماسه بزرگ را نخواهیم داد، گفت: انتخابات رزمایش بزرگ ملت ایران است که حضور پرشور و شعور مردم در این رزمایش، دوستان را امیدوار و دشمنان را مایوس و نا امید خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: افعال مجرمانه‌ای همچون تلاش برای تشویش اذهان عمومی، سیاه نمایی و شایعه پراکنی، هرگونه دعوت به عدم مشارکت در انتخابات و هرگونه فعالیتی که به برهم زدن نظم و امنیت جامعه منتج شود، در رصد انتظامی استان بوده و کسانی که با صف آرایی سعی می‌کنند در مقابل اراده مردم بایستند پاسخ خود را از طریق حمایت‌های پلیس مشاهده خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها