نماینده مجلس در گفتگو با دفاع پرس؛

حضور امروز مردم در پای صندوق‌های رای برای جامعه اقتدارآفرین و وحدت‌بخش است

حجت الاسلام «حسینی‌کیا» گفت: حضور امروز مردم در پای صندوق‌های رای برای جامعه اقتدارآفرین و وحدت‌بخش است و به دنیا این پیام را می‌دهد که مردم پای انقلاب، کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری ایستاده‌اند.
کد خبر: ۶۷۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷ - 28June 2024

حضور امروز مردم در پای صندوق‌های رای برای جامعه اقتدارآفرین و وحدت‌بخش استحجت الاسلام «سید جواد حسینی‌کیا» نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی امروز در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با اشاره به ضرورت حضور پرشکوه مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: حضور امروز مردم در پای صندوق‌های رای برای جامعه اقتدارآفرین و وحدت‌بخش است و به دنیا این پیام را می‌دهد که مردم پای انقلاب، کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری ایستاده‌اند.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم می‌تواند بستر رفع مشکلات را فراهم کند، ادامه داد: مشارکت پرشور، موجب وحدت و همدلی در جامعه خواهد شد و برای آینده دست رئیس جمهور منتخب را باز می گذارد که کارهای بزرگی را در کشور انجام دهد.

وی اضافه کرد: در صورتی که مشارکت کم باشد، قدرت دیپلماسی کشور کاهش پیدا می‌کند، بنابراین حضور و مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است، مردم ثابت کردند که پای اعتقادات و ارزش‌های کشور هستند و سیل جمعیت در جشن غدیر تهران نشان می‌دهد که مردم از ارزش‌ها فاصله نگرفته اند.

حجت الاسلام حسینی کیا در پایان گفت: مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای باعث قدرت‌آفرینی و اقتدار کشور در منطقه و عرصه بین‌الملل می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها