نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

رئیس جمهور منتخب؛ اهل خدمت و خدمتگزار مردم باشد + تصاویر

آیت الله نورمفیدی گفت: رئیس جمهور منتخب باید اهل خدمت و خدمتگزار مردم باشد و مقام و جایگاه برایش ارزشی نداشته باشد و به دنبال پست و مقام نباشد.
کد خبر: ۶۷۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰ - 28June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» ظهر امروز جمعه ۸ تیر در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: رئیس جمهوری که انتخاب می شود باید دارای خصوصیات زیادی باشد.

امام جمعه گرگان افزود: رئیس جمهور منتخب باید اهل خدمت و خدمتگزار مردم باشد و مقام و جایگاه برایش ارزشی نداشته باشد و به دنبال پست و مقام نباشد.

وی، خدمت به مردم و کشور را اصل دانست و ادامه داد: رئیس جمهور باید خادم این ملت باشد و دوست و دشمن نشناسد و فامیل و غیرفامیل نداشته باشد.

آیت الله نورمفیدی با تاکید بر اینکه  اصول و اساس انقلاب باید مورد توجه یک رئیس جمهور باشد، گفت: این انقلاب ۴۵ سال قبل توسط عارف و سالک بزرگ امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و مهمترین اصل این انقلاب استقلاش است.

وی خاطرنشان کرد: این کشور قرن ها تحت نفوذ آمریکا، پرتغال و شوروی و ... بوده است اما امروز دارای استقلال است و با کسی تعارف ندارد و متکی به این و آن نیست.

نماینده ولی فقیه در گلستان در معنای استقلال، گفت: استقلال یعنی به هیچ قدرتی نباید تکیه کرد و بر داده های خودمان تکیه کنیم و کشور را جلو ببریم و پیشرفت را به وجود آوریم.

وی افزود: استقلال از اصول این انقلاب است و هیچ کس نمی تواند این اصل و اساس را در برنامه های خودش نادیده بگیرد.

آیت الله نورمفیدی با تاکید بر اینکه باید همه دولت ها این استقلال را حفظ کنند، گفت: به همین سادگی و راحتی این استقلال را به دست نیاوردیم. حفظ استقلال باید مورد نظر رئیس جمهور باشد.

وی افزود: رئیس جمهور باید خدمت صادقانه به مردم را داشته باشد و حاشیه ها را داخل متن نکند، متن خدمت به این مردم و کشور است.

امام جمعه گرگان با اشاره به مشکلات موجود در کشور، گفت: کارهای زیادی باید در این کشور انجام شود، مشکلات زیادی در کشور وجود دارد که مشکلات معیشتی مشکل نوع دوم است.

وی اظهارداشت: اگر مشکلات اساسی تر حل نشود مشکلات معیشتی هم حل نمی شود.

آیت الله نورمفیدی گفت: کسی که این منصب نصیبش می شود خدمت صادقانه و مخلصانه به این کشور انجام دهد و مشکلات اساسی و زیربنایی را حل کند.

امام جمعه گرگان در ادامه با اشاره به روز مباهله در ۲۴ ذی الحجه، افزود: مسئله مباهله از مسائل بسیار مهمی که در تاریخ اسلام در دهم قمری در مدینه اتفاق افتاد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها