امام جمعه شاهرود:

حضور گسترده مردم در انتخابات مایه اقتدار ایران اسلامی است

حجت‌الاسلام «امینی» گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات مایه اقتدار و عزت ملت همیشه در صحنه و بزرگ ایران اسلامی است و هر نگرش، سلیقه، گرایش و حتی گلایه‌مندی افراد باید اصل حضور در انتخابات را مغتنم بشمارد.
کد خبر: ۶۷۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲ - 28June 2024

حضور گسترده مردم در انتخابات مایه اقتدار ایران اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی» امام جمعه شاهرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود اظهار داشت: هر فردی که ایران، اسلام، انقلاب، ارزش‌ها، وحدت، رفع و دفع توطئه‌های دشمنان را می‌خواهد باید در انتخابات شرکت کند.

وی حضور گسترده مردم در انتخابات را مایه اقتدار و عزت ملت همیشه در صحنه و بزرگ ایران اسلامی خواند و ابراز کرد: هر نگرش، سلیقه، گرایش و حتی گلایه‌مندی افراد باید اصل حضور در انتخابات را مغتنم بشمارد.

حجت الاسلام امینی با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح همگام با رهبری مدنظر باشد، ابراز کرد: انتخابات امروز ریاست جمهوری بار دیگر عزت، اقتدار وحدت و انسجام ملی را به رخ جهانیان خواهد کشید.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه رییس جمهور منتخب باید ادامه دهنده راه شهدای خدمت و رییس جمهور شهید باشد، افزود: دولت سیزدهم توقع مردم و تراز خدمت را افزایش داده است.

حجت‌الاسلام امینی ادامه داد: منتخب مردم باید همانند شهید آیت‌الله رئیسی با نگاه به توان داخلی، ظرفیت و استعداد جوانان برومند توسعه و پیشرفت را به جای منتظر ماندن به نگاه، قهر و لبخند دشمنان خارجی جایگزین کند.

وی با یادآوری سفر شهید آیت‌الله رییسی و اعضای کابینه دولت سیزدهم به استان سمنان و مصوبه‌های ارزشمند این سفر برای شاهرود گفت: تامین آب پایدار یکی از مهمترین ارمغان‌های این سفر است که مسوولان استان و رییس جمهور آینده نیز باید در اجرای آن مصمم باشند.

خطیب جمعه شاهرود در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن ۲۵ ذی‌الحجه روز خانواده و ازدواج آسان اشاره و اظهار کرد: تشکیل خانواده و ازدواج آسان برای رسیدن به آرامش، امنیت عاطفی و اخلاقی مورد تاکید اسلام است.

حجت الاسلام امینی از خانواده‌ها، حاکمیت، جامعه و جوانان خواست مقدمه‌های ازدواج آسان و سالم را بیش از پیش فراهم کنند.

امام جمعه شاهرود با اشاره به روز تکریم بازنشستگان گفت: تجربه پیشکسوتان بازنشسته از هزاران ساعت کلاس درس تئوری ارزشمندتر است و باید از این اندوخته‌های دانش به بهترین نحوه بهره‌مند شد.

وی با یادآوری جنایت آمریکا در ۱۲ تیر ۱۳۶۷ با هدف قراردادن هواپیمای مسافربری و قتل و عام زن و بچه بی‌گناه افزود: نامگذاری هفته افشای جنایات حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای نمایان کردن فریب‌های شعارگونه حقوق بشر در دنیا است.

حجت الاسلام امینی ادامه داد: حامیان دروغین حقوق بشر و جنایت‌کاران جنگی که به کودکان و زنان در غزه، فلسطین و هر کجای جهان بی‌رحمانه حمله می‌کنند مورد عقوبت و تنبیه قرار می‌گیرند.

خطیب جمعه شاهرود به تابستان و گرمای پیش رو اشاره و اضافه کرد: شهروندان باید در مصرف حامل‌های انرژی به ویژه آب و برق صرفه‌جویی کنند تا مراکز تولیدی و صنعتی نیز از این نعمت اللهی بهره برده و از تعطیلی آنها جلوگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها