امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

رئیس جمهور توانمند می‌تواند کشور را به قله‌های عزت و قدرت برساند

ماموستا مُلا «مرادی» گفت: رئیس جمهور قوی، کابینه توانمند و تعیین مدیران لایق، کاردان، کار بلد و دلسوز می‌تواند کشور و ملت ما را به قله‌های عزت، قدرت و رفاه برساند.
کد خبر: ۶۷۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱ - 28June 2024

رئیس جمهور توانمند می‌تواند کشور را به قله‌های عزت و قدرت برساندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا مُلا «عبدالرحمن مرادی»  امام جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهل سنت شهرستان که در مسجد شافعی، از انتخابات به عنوان روز سرنوشت ساز یاد کرد و اظهار داشت: با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است، مردم عزیز مساله رای دادن و حضور در این آزمون مهم سیاسی را جدی بگیرند و در انتخابات تردید نکنند» از همه مردم استان کرمانشاه به خصوص جامعه اهل سنت خواست در انتخابات شرکت کنند. 

امام جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه گفت: رئیس جمهور قوی، کابینه توانمند و تعیین مدیران لایق، کاردان، کار بلد و دلسوز می‌تواند کشور و ملت ما را به قله‌های عزت، قدرت و رفاه برساند.

وی یادآوری کرد که ما ملت ایران با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری کشورمان در حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه ایرانی سهیم خواهیم بود و این حضور با بصیرت ما را به موفقیت های کلان و خُرد کشوری، استانی و منطقه‌ای خواهد رساند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه در ادامه خطبه های خود به هفتم تیرماه سالروز حمله شیمیائی به شهر سردشت در استان آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: هفتم تیر سالروز حمله شیمایی رژیم ددمنش بعث بود به مردم سردشت و اطراف آن که این جنایت و بکار بردن سلاح شیمایی در کشتار جمعی مردم مظلوم و بیگناه را محکوم می کنیم و به مردم قهرمان سردشت تسلیت عرض می نماییم.

ماموستا مرادی افزود: آمریکا با بمباران شیمیایی هیروشیما و ناکازاکی در ژاپن و صدام خائن با شیمیایی مردم مظلوم کُرد حلبچه و شیمیایی مردم سردشت و انفال ملت مظلوم کرد و هشت سال جنایت بر علیه ملت ایران، طاغوتیت و ظالم بودن خود را نشان داد که نهایت به نابودی خود منجر شد که ان شالله بزودی شاهد سقوط ارباب صدامیان و بعثیان یعنی آمریکا باشیم که هرچه جنایات هولناک بشری است از جناب آنان است.

خطیب جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه همچنین به صدقه دادن در دین مبین اسلام اشاره کرد و با استناد به وصیتی از پیامبر مکرم اسلام (ص) که فرموده اند «با صدقه دادن از مال کم نمی شود بلکه با برکت حاصله از پرداخت صدقه الله تعالی چندین برابر آن را زیاد خواهد فرمود» افزود: این وصیت پیامبر اسلام است که در امر انفاق، صدقات و بخشش ها نباید بخل کنیم و بترسیم زیرا خداوند می فرماید: شیطان افراد را وسوسه می کند که شما مال خود را صدقه و زکات و انفاق نکنید چون فقیر می شوید !! اما بدانید که با صدقه مال کم نمی شود.

ماموستا مرادی تصریح کرد: زکات مال، انفاق و صدقات از واجبات و مستحبات شریعت اسلام است و در امر کمک به فقرا و نیازمندان باید کوشا باشیم و همه مال، ثروت و عزت را از جانب الله بدانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار