فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

انتخابات با کمال آرامش در همه شعب اخذ رای کرمانشاه جریان دارد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با گذشت بیش از هفت ساعت از آغاز کار رای گیری، انتخابات ریاست جمهوری با کمال آرامش در همه شعب اخذ رای کرمانشاه جریان دارد.
کد خبر: ۶۷۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳ - 28June 2024

انتخابات با کمال آرامش در همه شعب اخذ رای کرمانشاه جریان داردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای شهر کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای انتخابات ریاست جمهوری بیش از یک هزار و ۶۳۰ شعبه در نظر گرفته شده است و در همه آن ها ماموران پلیس برای تامین نظم و امنیت این رویداد مهم حضور دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با گذشت بیش از هفت ساعت از آغاز کار رای گیری، انتخابات ریاست جمهوری با کمال آرامش در همه شعب اخذ رای کرمانشاه جریان دارد.

وی ادامه داد: با وجود ازدحام جمعیت در اکثر شعب اخذ رای و حضور پرشور مردم، کار رای گیری بدون وقفه و در کمال صحت و سلامت همراه با امنیت کامل در جریان است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آماده باش بیش از هشت هزار نیروی پلیس برای انتخابات امروز گفت: چه آن هایی که در شعب اخذ رای حضور دارند و چه ماموران پلیس راه و راهور که امنیت ترافیکی را برقرار می‌کنند، تا پایان کار رای گیری و انتقال صندوق ها به محل از پیش تعیین شده همچنان مشغول انجام وظیفه خواهند بود.

سردار حاجیان یادآوری کرد: خوشبختانه مردم فهیم کرمانشاه نیز تاکنون همکاری خوبی با ماموران انتظامی و راهور و همچنین دیگر عوامل اجرایی انتخابات داشته اند که امیدوارم این همکاری تا پایان کار رای گیری ادامه داشته باشد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه اضافه کرد: من و همه همکاران در این ماموریت مهم تا لحظه آخر کنار مردم ولایتمدار کرمانشاه خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد فرد یا افرادی بخواهند حلاوت این جشن و پیروزی بزرگ را در کام مردم تلخ کنند.

سردار حاجیان در پایان با دعوت از عموم مردم برای حضور پای صندوق های رای در مدت زمان تعیین شده، گفت: قطعا حضور پرشور مردم در کنار انتخابی اصلح و آگاهانه باعث افزایش اقتدار کشورمان در مجامع جهانی و بین المللی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار