رئیس هیئت بازرسی کرمانشاه: تخلف انتخاباتی گزارش نشده است

«مرتضوی» گفت: روند انتخابات به صورت مطلوب در حال برگزاری است و تاکنون تخلف قابل ذکری از جریان انتخابات در استان گزارش نشده است.
کد خبر: ۶۷۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵ - 28June 2024
رئیس هیئت بازرسی کرمانشاه: تخلف انتخاباتی گزارش نشده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «غلامرضا مرتضوی» رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان، اظهار داشت: کنترل جریان انتخابات و صیانت از آرا در حیطه وظایف بازرسی تعریف شده است.
 
وی با بیان اینکه به ازای هر ۱۰ شعبه یک بازرس وجود دارد، ادامه داد: هم‌اکنون ۱۷۰ بازرس در استان در حال فعالیت هستند.رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت مسئول و دبیر بازرسی انتخابات در استان‌ها، تصریح کرد: در تمامی شهرستان‌ها نیز مسئول بازرسی داریم.
رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه روند انتخابات به صورت مطلوب در حال برگزاری است، تصریح کرد: تاکنون تخلف قابل ذکری از جریان انتخابات در استان گزارش نشده است.
 
مرتضوی گفت: آنچه که باعث اعتلا، اقتدار و امنیت نظام می‌شود حضور و مشارکت حداکثری مردم است که امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار