پیشگامی والدین شهدای کنگاور برای رای دادن

رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حالی از صبح امروز جمعه در کنگاور در شرق استان کرمانشاه آغاز شد که والدین شهدا در نقاط مختلف شهرستان از ساعات اولیه پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند.
کد خبر: ۶۷۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰ - 28June 2024

پیشگامی والدین شهدای کنگاور برای رای دادنبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حالی از صبح امروز جمعه در کنگاور در شرق استان کرمانشاه آغاز شد که والدین شهدا در نقاط مختلف شهرستان از ساعات اولیه پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند.

 خانواده های معظم شهدا معتقدند شهدا برای دفاع از اسلام و انقلاب و در لبیک به فرمان امام خمینی (ره) از جان خود گذشتند، به همین دلیل همه مردم ایران باید با حفظ دستاوردهای خون آنان، ادامه دهنده راهشان باشند.

پدر شهید «عبدالحسین ضیایی» پس از انداختن رای خود به صندوق برای ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور در همه صحنه‌های انقلاب از جمله حضور پای صندوق‌های رأی وصیت شهدا است در همین راستا خانواده شهدا از آحاد مردم خواستند با مشارکت حداکثری در انتخابات به وصایای شهدا عمل کنند.

خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که همواره در عرصه‌های مهم نظام و انتخابات پیش‌قراول و پیشگام هستند امروز نیز در نخستین دقایق رای گیری قدم در مسیر خلق حماسه ای دیگر گذاشتند.

شهید «عبدالحسین ضیایی» متولد ۱۳۴۴ است که در تاریخ ۱۸ مرداد ماه ۱۳۶۶ در عملیات غرورآفرین نصر۷ و در منطقه سردشت به فیض شهادت رسیده است.

فرایند رای گیری صبح امروز در ۷۴ شعبه اخذ رای شهرستان کنگاور آغاز شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار