امام جمعه قصرشیرین:

رئیس جمهور منتخب انتخاب چهاردهم باید خادم ملت باشد

حجت الاسلام «صالحی» گفت: فرصت خدمت یک نعمت است از این رو رئیس جمهور منتخب انتخاب چهاردهم باید خادم ملت باشد و در مسیر شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی برای خدمت به مردم حرکت کند.
کد خبر: ۶۷۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶ - 28June 2024

رئیس جمهور منتخب انتخاب چهاردهم باید خادم ملت باشدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «صادق صالحی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان در جمع نمازگزاران با اشاره به اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: گفتمان اصلی دولت اسلامی خدمت و مردمی‌بودن حکومت اسلامی و بودن حکومت در خدمت مردم است و نمی‌شود از هر حکومتی در دنیا این ادعا را باور کرد که در خدمت مردم خود است.

امام جمعه قصرشیرین گفت: فرصت خدمت یک نعمت است از این رو رئیس جمهور منتخب انتخاب چهاردهم باید خادم ملت باشد و در مسیر شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی برای خدمت به مردم حرکت کند.

وی اظهار کرد: مردم سالاری دینی برخلاف دموکراسی‌های ریاکار و عوام‌فریب، نظام خدمت‌رسانی خالصانه و بی‌منت است و خدمت به مردم در همه‌ جا با ارزش و در جمهوری اسلامی، با ارزش‌تر است چون این خدمت در چارچوب آرمان‌های والا و ارزشمندی است که ارزش خدمت را مضاعف می‌کند.

خطیب جمعه قصرشیرین گفت: قدرت اگر باهدف خدمت به مردم باشد، عبادت است و اگر کسی برای خدمت به مردم، به‌خصوص خدمت به طبقات ضعیف، وارد میدان مبارزه شود، هر حرکت، کلمه‌ و حرف او حسنه است.

حجت الاسلام صالحی ضمن دعوت از قشرهای مختلف مردم برای حضور در انتخابات و جهاد تبیین در این عرصه، گفت: از دلائل عدم شرکت مردم در انتخابات ناآگاهی، مساله نبودن انتخابات، موانع سخت افزاری، نا رقابتی بودن انتخابات، بی اعتمادی و نارضایتی و نا امیدی عنادورزی است که همه وظیفه دارند این مسایل را تشریح کرده و افراد را برای مشارکت در سرنوشت سیاسی و آینده کشورشان دعوت کنند تا ضمن داشتن ایران قوی، زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: از راهبردهای مشارکت‌افزایی که با جهاد تبیین انتخاباتی حاصل می شود، آگاه‌سازی، انگیزه‌سازی، اعتمادسازی، رضایتمندسازی و هموارسازی است از این رو همه باید برای استحکام نظام و دفاع از کشور در این رویداد مهم شرکت کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به روز خانواده گفت: بزرگ‌ترین هنر اجتماعی ما، خانواده‌داری است و دشمن قسم‌خورده ما به‌ شدت خانواده‌ستیز هستند در حالیکه ایرانیان خانواده دوست و تمام تلاش ما استحکام بنیان خانواده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار