امام جمعه کرمان:

برخی با تهمت‌های خود زحمات شهید جمهور را ندیدند

«علیدادی سلیمانی» گفت: برخی با کمال تأسف به سه سال خدمت افتخارآمیز دولت شهید رئیسی در مناظره‌ها تاختند در حالی که جنس خدمت آیت‌الله رئیسی جنس خدمت انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۶۷۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲ - 28June 2024

برخی با تهمت‌های خود زحمات شهید جمهور را ندیدند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن علیدادی سلیمانی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمان گفت: امام علی (ع) فرمودند تقوا پیشه کنید و خودتان را برای روزی که از این دنیا خارج می‌شوید، آماده کنید، باید قبل از مرگ خودمان را آماده و مهیا کنیم.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: تربیت انسان از نگاه دینی مولفه‌های دارد و قرآن کریم برخی از عوامل تربیت را در آیه‌های متعدد بیان کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی بیان کرد: یکی از عذاب‌های علیم که به شدت دردناک است و شامل حال کسانی است که نفاق، مرض، دورویی و دورنگی انجام داده و به دوگانگی مبتلا هستند.

 

وی افزود:کسانی که بین مومنین و مومنات زشتی را رواج دهند و اشاعه فحشا و زشتی می‌کنند، سرانجام‌شان عذابی علیمی است که در قرآن کریم آمده، دروغ، شایعه‌سازی و تهمت‌ها از خواص این گروه هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تاکید کرد: در دو هفته گذشته برخی افراد تلاش کردند با تهمت‌های ناروا افرادی را در بین مردم مخدوش کنند و این مصداق نشر زشتی‌ها است که خداوند سرانجام آن را عذاب علیم عنوان کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی بیان کرد: افرادی که مکان و یا وسیله معصیت را فراهم می‌کنند و یا فردی که تجارت خود را در گسترش فحشا و گناه بگذارد، به عذابی علیم مبتلا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تهمت‌های زیادی به شهید رئیسی زدند درحالی‌که او در حال خدمت به مردم بود و بعدها خلاف آن ثابت شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت آیت‌الله صدوقی و گرامیداشت روز بزرگداشت علامه امینی این شخصیت برجسته و بزرگ،گفت: این عالم علم و دانش را اجر نهاده و این روز را تکریم می‌کنیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی ضمن محکوم کردن حمله ددمنشانه و ظالمانه آمریکایی‌ها به هواپیمایی جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۷ و عرض تسلیت به ‌مناسبت شهادت عزیزانی که در این حادثه شربت شهادت چشیدند، ابراز کرد: آمریکا ادعای حقوق بشر دارد اما در عمل اشغال سرزمین‌ها، تجاوز به حقوق دیگران، قتل و خونریزی را در پرونده ننگین خود دارد.

وی با اشاره به نقش آمریکا در فاجعه غزه عنوان کرد: متاسفانه حمایت کشورها از رژیم غاصب صهیونیستی باعث طولانی شدن جنگ غزه شده و مردم بی‌گناه در این میان کشته و زخمی می‌شوند؛ اما آنچه‌که مهم است از ابتدا تا انتهای حقوق بشر آمریکایی قتل و جنایت و غارتگری است.

امام جمعه کرمان با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای از ساعات اولیه صبح امروز اظهار کرد: بستر حضور مردم برای شرکت در انتخابات فراهم است و جا دارد از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی بیان کرد: تبلیغات انتخابات تمام شده اما برخی پرونده آخرت خود را سنگین کرده و همچنان به تخریب ادامه می‌دهند، گروهی هم در حالی امروز وارد عرصه انتخابات شدند که حاضر به تخریب دیگری نشدند که جای تبریک به این افراد دارد.

 

وی ادامه داد: برخی با کمال تأسف به سه سال خدمت افتخارآمیز دولت شهید رئیسی در مناظره‌ها تاختند در حالی که جنس خدمت آیت‌الله رئیسی جنس خدمت انقلاب اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم امروز فردی اصلح، توانمند و انقلابی که کارنامه درخشانی دارد، دل‌داده به نظام و شهدا باشد و در صحنه‌های بین‌المللی بنواند محکم برخورد کرده، از حقوق مردم دفاع کند، انتخاب شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار