دادستان کرمان:

برخورد بدون مماشات با متخلفان انتخابات در دستور کار است

مهدی بخشی با بیان اینکه تا الان گزارش خاصی مبنی‌بر تخلف انتخاباتی و خرید و فروش رأی در کرمان وجود نداشته، گفت: دستگاه قضا با هر کسی که تخلف انجام دهد بدون مماشات برخورد می‌کند
کد خبر: ۶۷۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸ - 28June 2024

برخورد بدون مماشات با متخلفان انتخابات در دستور کار است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «مهدی بخشی» دادستان مرکز کرمان امروز، هشتم تیرماه در ستاد انتخابات استان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز روز مهمی برای نظام است، اظهار داشت: تمام دنیا این انتخابات را رصد می‌کنند و هرچه شرکت مردم پرشورتر باشد قوت قلب و پشتیبانی از رئیس‌جمهور آینده است و موجب دوام انقلاب و اسلام است و انقلاب با قدرت بیشتری راه خود را ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه چشم همه به‌ویژه مظلومان و مردم غزه به انتخابات امروز ایران است، افزود: امیدواریم مردم با مشارکت در انتخابات به شکست استکبار کمک کنند و مردم گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب درخت تنومند نظام را آبیاری کرده تا پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن سپرده شود.

دادستان کرمان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تا الان گزارش خاصی مبنی‌بر تخلف انتخاباتی و خرید و فروش رأی در کرمان وجود نداشته و گزارشات اندکی که بوده را بررسی کردیم که نیاز به برخورد قضایی نبوده، ادامه داد: انتخابات در استان روند خوبی طی می‌کند و حضور مردم هر چه به سمت عصر می‌رویم بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: توصیه می‌کنیم همه به ویژه هواداران و نمایندگان نامزدها در چارچوب قانون بوده، قانون را رعایت کرده و جرمی انجام ندهند زیرا دستگاه قضا با هر کسی که تخلف انجام دهد بدون مماشات برخورد می‌کند.

دادستان کرمان در پایان به رصد فضای مجازی در خصوص موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: تبلیغات تا ساعت ۸ پنجشنبه بوده و بعد از آن با هرگونه تبلیغ برخورد می‌شود. شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در تمام استان فعال است و قضات ویژه حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار