دادستان کرمانشاه:

گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی در استان کرمانشاه اعلام نشده است

«کرمی» گفت: هیچ‌گونه تخلف انتخاباتی تاکنون گزارش نشده و رؤسای ستاد انتخاباتی کاندیداها با اذعان خود هیچ تخلفات انتخاباتی نداشته و گزارشی هم از شهرهای مختلف اعلام نشده است.
کد خبر: ۶۷۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷ - 28June 2024

گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی در استان کرمانشاه اعلام نشده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه،«حمیدرضا کرمی» دادستان استان کرمانشاه عصر (جمعه) در جمع خبرنگاران استان کرمانشاه اظهار داشت: بعد از شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی بر اساس تکلیف قانونی طی مدت ۵۰ روز باید انتخابات رئیس جمهور جدید برگزار می‌شد که بر اساس تلاش‌ها و هماهنگی‌های انجام شده این فرایند طی مدت ۴۰ روز این آمادگی به عمل آمد.

وی افزود: شعبه رسیدگی به جرایم انتخاباتی با اولویت پیشگیری از وقوع جرایم تشکیل شده که فضای حقیقی و مجازی توسط ناظرین به صورت شبانه روزی رصد شد.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون فرایند انتخابات بدون مشکل انجام گرفته و در فضای مجازی با توجه به انتشار مطالب کذب افرادی که ناشران این مطالب بودند توسط پلیس فتا اخطار و تذکرات لازم را دریافت کردند.

کرمی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه تخلف انتخاباتی تاکنون گزارش نشده، خاطرنشان کرد: رؤسای ستاد انتخاباتی کاندیداها با اذعان خود هیچ تخلفات انتخاباتی نداشته و گزارشی هم از شهرهای مختلف اعلام نشده است.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم تا پایان فرایند انتخابات و رأی گیری فضای امنیت و آرامش در جامعه و شعب اخذ رأی وجود داشته باشد و پس از شمارش آرا نتیجه مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار