رییس ستاد انتخابات کرمانشاه:

روند برگزاری انتخابات در استان کرمانشاه مطلوب است

«شعبانی» گفت: روند برگزاری انتخابات در همه نقاط استان مطلوب بوده و هیچ مشکل امنیتی و انتظامی تاکنون گزارش نشده است.
کد خبر: ۶۷۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹ - 28June 2024

روند برگزاری انتخابات در استان کرمانشاه مطلوب استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «علی شعبانی» رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه عصر (جمعه) در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان کرمانشاه اظهار داشت: تمام فرآیند مرتبط با انتخابات در آرامش کامل با توجه به جانمایی مطلوب شعب اخذ رأی ثابت و سیار حتی در دورترین نقاط استان در امنیت کامل در جریان است.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه ادامه داد: به دلیل گرمای هوا اندکی فرایند مشارکت در استان کاهش پیدا کرده است که امری طبیعی بوده و پیش بینی می شود با خنک شدن هوا و نزدیک شدن به ساعات عصر و شب شاهد ازدحام جمعیت در شعب اخذ رأی باشیم.

وی با درخواست اینکه شهروندان کار رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند افزود: تا آخرین لحظه که زمان انتخابات تمدید شود درب شعب باز و بعد از پایان زمان رای گیری تمام کسانی که در شعبه حضور دارند به داخل هدایت و پس از آن درها بسته و تا آخرین نفر از مراجعه کنندگان رای گیری می شود.

شعبانی تاکید کرد: تمام افراد حوزه اجرا، نمایندگان فرماندار و اعضای هیات های اجرایی به هیچ عنوان حق ندارند بدون هماهنگی با ستاد انتخابات استان کار رای گیری را خاتمه دهند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه اعلام کرد: روند برگزاری انتخابات در همه نقاط استان مطلوب بوده و هیچ مشکل امنیتی و انتظامی تاکنون گزارش نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار