فرمانده انتظامی خوزستان از مشارکت مردم و تامین کنندگان امنیت انتخابات تقدیر کرد

سردار میرفیضی گفت: بدون شک مردم ایران اسلامی، اهمیت انتخابات را درک کرده و با حضور پرشور خود حماسه‌ای دیگر آفریدند و مشارکت حداکثری مردم در تصمیم‌گیری‌های مهم قطعا نقش بسزایی در رشد و تعالی هر کشوری دارد.
کد خبر: ۶۷۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹ - 29June 2024

فرمانده انتظامی خوزستان از مشارکت مردم و تامین کنندگان امنیت انتخابات تقدیر کردبه گزارش دفاعپرس از خوزستان، سردار «سید محمود میرفیضی» فرماندهی انتظامی خوزستان امروز با صدور بیانه‌ای با اشاره به حضور بیش از ۱۰ هزار مامور فراجا در حوزه حفاظت از شعب اخذ رای و صندوق‌ها از تلاش‌های این مجموعه برای برقراری نظم و امنیت و مشارکت پرشور مردم شریف استان در انتخابات قدردانی کرد و اظهار داشت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ امروز یک روز پرنشاط و روز ملی بود که مردم شریف و عزیز ایران در ساعات اولیه با حضور حداکثری، مشارکتی پرشور داشتند.

وی افزود: بدون شک مردم ایران اسلامی، اهمیت انتخابات را درک کرده و با حضور پرشور خود حماسه‌ای دیگر آفریدند و مشارکت حداکثری مردم در تصمیم‌گیری‌های مهم قطعا نقش بسزایی در رشد و تعالی هر کشوری دارد.

سردار میرفیضی امنیت را یکی از ارکان مهم انتخابات برشمرد و افزود: پلیس در سطح استان خوزستان با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود و با همکاری، تعامل و مشارکت دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی بستر مناسبی را برای برگزاری هرچه بهتر و با آرامش انتخابات فراهم کرد.

فرماندهی انتظامی خوزستان ضمن تقدیر از کارکنان خدوم و تلاشگر فراجا برای برقراری نظم و امنیت انتخابات از حضور پرشور مردم خوزستان به خصوص عشایر غیور استان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه در بیش از سه هزار و ۳۰۰ شعبه استان خوزستان همزمان با سراسر کشور برگزار و این رویداد بزرگ ملی در کمال آرامش و امنیت در سراسر استان خوزستان به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار