جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا مطرح کرد؛

آمادگی پلیس برای تامین و نظم امنیت عزاداری‌های دهه اول محرم

جلسه برگزاری تامین و نظم امنیت مراسم عزاداری دهه اول محرم به ریاست جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در ستاد فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱ - 29June 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از حضور پر شور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به نزدیک شدن به ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های سازمان انتظامی، بحث تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی بوده است.

جلسه پلیس درباره تامین و نظم امنیت عزاداری‌های دهه اول محرم

سردار شرفی تصریح کرد: سازمان با فراهم سازی زیرساخت‌های لازم باید بستر مناسب برای تربیت دینی و اخلاقی کارکنان را فراهم کند لذا تربیت دینی و معنوی در نتیجه حضور در محضر علمای دینی برقرار می‌شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با تاکید بر ترغیب کارکنان برای حضور حداکثری در این مراسم معنوی، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین انسجام‌های اجتماعی به دلیل مشارکت و هم گرایی مردم و جوانان در ایام محرم در تکیه‌ها و حسینیه‌ها شکل می‌گیرد و به نوعی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده و این نیز از خصوصیات بارز و برکات این ماه پر برکت است.

وی بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) با نظم و امنیت کامل در سطح کشور همچون سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار