مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

حماسه حضور مردم در انتخابات پایداری ملت را ثابت کرد

سرهنگ پاسدار «غریبی» گفت: امروز مردم ما قدرشناس و قدردان حرمت خون شهدا هستند و همین برکت‌ها ست که برای مردم بصیرت به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۶۷۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳ - 29June 2024

حماسه حضور مردم در انتخابات پایداری ملت پای انقلاب و نظام اسلامی را ثابت کردسرهنگ پاسدار «علیرضاغریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس بوشهر با تقدیر از حضور ارزشمند مردم ایران اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: امروز مردم قدر شناس و قدردان حرمت خون شهدا هستند و همین برکت‌ها ست که برای مردم بصیرت به ارمغان آورده است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر تاکید کرد: حماسه حضور مردم در انتخابات پایداری و پایمردی ملت پای انقلاب و نظام اسلامی را ثابت کرد و خون‌های شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های گوناگون تثبیت کننده عظمت آن است.

سرهنگ غریبی افزود: حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را مأیوس و زبان بدگویان را کوتاه کرد و باعث عزت و سرافرازی جامعه اسلامی بیش از گذشته شد.

وی با اشاره به ۱۳ تیرماه سالروز حمله ددمنشانه آمریکا به هواپیمای مسافری جمهوری اسلامی ایران و روز حقوق بشر آمریکایی خاطرنشان کرد: جنایت آمریکا در جهان بی‌شمار و این درحالی است که آمریکا با حمایت از ظالمان و جنایتکاران مردم جهان را برده خود می‌داند.

سرهنگ غریبی با برشمردن برخی از جنایات آمریکا از جمله بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی و قتل و عام مردم بیگناه ژاپن و جنگ ویتنام در کشتار مردم بی‌دفاع را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: نسل‌کشی مردم بومی آمریکا تا بکارگیری سلاح شیمیایی، قتل عام میلیون‌ها نفر در اشغال افغانستان و عراق از جمله رسوایی حقوق بشری آمریکایی در جهان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار