رئیس ستاد انتخابات استان همدان:

تخلف انتخاباتی منجر به تشکیل پرونده در همدان نداشتیم

«رضانیا» گفت: هیچ تخلف انتخاباتی منجر به تشکیل پرونده در روند اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان نداشتیم.
کد خبر: ۶۷۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵ - 29June 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» رئیس ستاد انتخابات استان همدان امروز (شنبه) در نشست خبری با اصحاب‌ رسانه و خبرنگاران، اظهار داشت: انتخابات در جمهوری‌اسلامی همیشه سالم و رقابتی برگزار شده است و رأی را امانت مردم شریف می‌دانیم.

وی افزود: سلامت و صلابت نظام انتخاباتی کشور بار دیگر اثبات شد و یأس و ناامیدی دشمنان را به دنبال داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان تصریح کرد: مرحله اول انتخابات با تدابیر پیش‌بینی شده در ستاد انتخابات کشور و استان و ستادهای اجرایی و نظارت به اتمام رسید.

وی عنوان کرد: جمعه‌ی آینده مردم شریف ایران اسلامی در مرحله دوم انتخابات، چهاردهمین رئیس جمهور را انتخاب خواهند کرد.

رضانیا به تشریح آمار آرای نامزدهای انتخابات به ترتیب کسب بالاترین رأی در استان همدان پرداخت و گفت: سعید جلیلی ۲۶۶ هزار و ۸۷۵ رأی، مسعود پزشکیان ۱۹۹ هزار و ۴۴۶ رأی، محمدباقر قالیباف ۷۶ هزار و ۵۸۳ رأی و حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی ۵ هزار و ۲۸۳ رأی را کسب کردند‌.

وی خاطرنشان کرد: تعرفه‌های رأی گیری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آماده است و با تأیید صحت مرحله اول انتخابات توسط شورای محترم نگهبان، فعالیت تبلیغاتی مجدد نامزدهای راه یافته به مرحله دوم تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری مجاز خواهد بود.

معاون سیاسی استاندار همدان تاکید کرد: از ستادهای انتخاباتی تمام نامزدها و اصحاب رسانه و خبرنگاران استان در جهت هرچه پُرشورتر برگزار شدن انتخابات در مرحله اول تشکر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: رعایت اخلاق، قوانین و فرهنگ انتخابات در مرحله دوم نیز مورد تأکید است و باید برای عزت، سرافرازی و اقتدار ملت فهيم ايران اسلامی دست به دست هم دهیم.

رضانیا متذکر شد: هیچ تخلف انتخاباتی منجر به تشکیل پرونده در روند اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان نداشتیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار