در پیام رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور مطرح شد؛

خون شهدای راسک سند حقانیت جمهوری اسلامی در دفاع از مردم‌سالاری است

سردار «جلالی» در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت دو تن از مدافعان جمهوریت، تأکید کرد: این خون‌ها که ناجوانمردانه به زمین ریخته شده، سند دیگری بر حقانیت نظام جمهوری اسلامی در دفاع از مردم‌سالاری دینی است.
کد خبر: ۶۷۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹ - 29June 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی شهادت غیورمردان فرماندهی انتظامی در شهرستان راسک حین انجام وظیفه و حفاظت از صندوق آرای مردم شرکت‌کننده در انتخابات ریاست جمهوری را تسلیت گفت.

خون شهدای راسک سند حقانت جمهوری اسلامی در دفاع از مردم‌سالاری است

در این پیام آمده است:

خبر شهادت مظلومانه دو تن از غیورمردان فرماندهی انتظامی در شهرستان راسک حین انجام وظیفه و حفاظت از صندوق آرای مردم شرکت کننده در انتخابات ریاست جمهوری، اینجانب را بسیار متأثر کرد.

به راستی که رویارویی این مدافعان جمهوریت با اشرار جنایت‌کار، مهر تأییدی دیگر بر یکی بودن خط دشمن برای تحریم و تخریب انتخابات است.

یقیناً این خون‌های نازنین که ناجوانمردانه به زمین ریخته شده، سند دیگری بر حقانیت نظام جمهوری اسلامی در دفاع از مردم‌سالاری دینی است.

امید آنکه داستان این غیورمردی‌ها، سبب تقویت جوشش و خروش ملت ایران و حماسه‌آفرینی ایشان در تعیین سرنوشت خود در انتخابات ۱۵ تیرماه باشد.

بدین‌وسیله این حادثه جانسوز را به فرماندهی معظم کل قوا و نیرو‌های خدوم فراجا، ملت بزرگوار ایران و خانواده این عزیزان تسلیت و تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای این شهدا همنشینی با شهدای دشت کربلا و برای بازماندگان، صبر و سلامت آرزو دارم.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار