رئیس ستاد انتخابات استان مازندران خبر داد؛

مشارکت ۴۲.۳ درصدی مردم مازندران در انتخابات ریاست جمهوری

«عزیز زاده گرجی» از مشارکت ۴۲.۳ درصدی مردم استان مازندران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱ - 29June 2024

مشارکت ۴۲.۳ درصدی مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری خبر دادبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «قاسم عزیززاده گرجی» رئیس ستاد انتخابات استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران با تقدیر از حضور آگاهانه و به‌هنگام مردم استان در چهاردهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: از سوی ستاد انتخابات استان از کسانی که با ابتکار و برنامه‌ریزی خود، شور و شعف را در مردم زمینه‌سازی کردند تا صفحه‌ دیگری از افتخارات نظام اسلامی رقم بخورد، قدردانی می‌کنم.

وی همچنین مراتب قدردانی خود را از هیأت نظارت استان و هیات‌های نظارت شهرستان‌ها و همینطور فرمانداران، بخشداران، هیأت‌های اجرایی شهرستان‌ها و عوامل اجرایی حاضر در شعب اخذ رای و نیز از نیرو‌های نظامی و انتظامی و دیگر افراد و مجموعه‌هایی که به نحوی به این امر مهم کمک کردند، اعلام کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران از اصحاب رسانه به‌ویژه صدا و سیمای مرکز استان که پابه‌پای انتخابات چه در گذشته و چه در حال حضور داشتند، نیز تقدیر کرد.

عزیززاده گرجی نتایج نهایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان مازندران را اینگونه اعلام کرد: از مجموع یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۰۷ رای مأخوذه، «سعید جلیلی» موفق شد ۴۴۸ هزار و ۳۰۸ رأی را به خود اختصاص دهد که معادل ۴۳ درصد آرا است.

وی افزود: همچنین «مسعود پزشکیان» ۴۰۶ هزار و ۴۸۵ رأی یعنی ۳۹ درصد آرا، «محمدباقر قالیباف» هم ۱۳۲ هزار و ۱۵۱ رأی معادل ۱۳ درصد آرا و «مصطفی پورمحمدی» هم تعداد ۹ هزار و ۶۲۹ رای معادل یک درصد آرا را کسب کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران از مشارکت ۴۲.۳ درصدی مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و بیان کرد: بر اساس آرای اعلام‌شده، «سعید جلیلی» بیشترین آرا را کسب کرد.

این مسئول یادآور شد: تقریبا ۵۰ هزار نفر با ستاد انتخابات در استان مازندران برای برگزاری این رویداد مهم سیاسی و اجتماعی همکاری داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار