معاون هنری اداره کل اشاد اسلامی استان همدان خبر داد؛

برگزاری ششمین جشنواره استانی مد و لباس آمادای در همدان

«فیض‌منش» از انتشار فراخوان ششمین جشنواره استانی مد و لباس آمادای در همدان با تمرکز برهدف طراحی و دوخت پوشاک حیاورزانه و عفیفانه با شعاراصالت، وقار و آراستگی خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۸ - 30June 2024

برگزاری ششمین جشنواره استانی مد و لباس آمادای در همدانبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «هادی فیض منش» معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فراخوان ششمین جشنواره استانی مد و لباس آمادای در همدان با تمرکز برهدف طراحی و دوخت پوشاک حیاورزانه و عفیفانه با شعاراصالت، وقار و آراستگی اعلام شده است.

وی افزود: این جشنواره در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار می‌شود، که بخش رقابتی شامل دو بخش طراحی لباس و دوخت و اجرای لباس است و بخش غیر رقابتی نیز شامل حضور ویژندهای فعال صنعت پوشاک در استان، گنجینه لباس، منتخبی از پوشاک جشنواره‌های قبل و لباس‌های عفیفانه نوجوان به صورت نمایش زنده و برگزاری کارگاه‌های آموزشی است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان یادآور شد: علاقمندان و فعالان این حوزه می‌توانند حداکثر تا ۳۰ مرداد، عکس آثار خود را به شماره ۰۹۱۸۳۰۷۹۵۶۳ - ۰۹۳۶۸۵۴۶۶۶۴ در پیام رسان ایتا ارسال کنند و پس از دریافت پیامک، اصل آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار