قدردانی استاندار خراسان شمالی از مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری

استاندار خراسان شمالی گفت: این استان در تمام طول انقلاب در همه صحنه‌ها حضور جدی و مؤثر داشته و در انتخابات اخیر نیز مشارکت بالای مردم و عوامل اجرایی قابل توجه و بسیار خوب بود.
کد خبر: ۶۷۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲ - 30June 2024

قدردانی استاندار خراسان شمالی از مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی امروز (یکشنبه) در جمعی از خبرنگاران از مشارکت بالای مردم خراسان شمالی  صمیمانه قدردانی کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه اشتغال مردم خراسان شمالی دامپروری و کشاورزی است و به رغم اینکه انتخابات در فصل اوج کاری مردم برگزار شد، اما باز هم مشارکت نسبی بالا را شاهد بودیم و من صمیمانه از حضور تک تک مردم سپاسگزارم.

حسین‌نژاد ادامه داد: همه عوامل دخیل در اجرا و نظارت اعم از حافظان امنیت و سلامت انتخابات نیز که با زحمات شبانه روزی زمینه این حضور و مانور سیاسی مهم را فراهم کردند شایسته قدردانی هستند.

استاندار خراسان شمالی متذکر شد: استان خراسان شمالی در تمام طول انقلاب در همه صحنه‌ها حضور جدی و مؤثر داشته است و در انتخابات اخیر نیز مشارکت بالای مردم و عوامل اجرایی قابل توجه و بسیار خوب بود. در مرحله دوم انتخابات نیز ساختار هیات اجرایی و نظارت و نیرو‌های قضایی و انتظامی حفظ شده و آماده نقش آفرینی مجدد به تبع امر وزارت کشور هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار