رییس اداره تبلیغات اسلامی اهواز خبر داد؛

افتتاح نمایشگاه «شمیم حسینی» در اهواز

حجت‌الاسلام جامعی گفت: در این نمایشگاه ملزومات هیأت‌ها، مساجد و تکایای مذهبی از قبیل پخت و پز، سیستم صوتی و دیگر اقلام مورد نیاز آن‌ها عرضه می‌شود.
کد خبر: ۶۷۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷ - 30June 2024

افتتاح نمایشگاه «شمیم حسینی» در اهوازبه گزارش دفاعپرس از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «مهران جامعی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: نمایشگاه «شمیم حسینی» برای هشتمین سال متوالی در آستانه ماه محرم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «میر احمدرضا حاجتی» امام جمعه موقت اهواز افتتاح شد.

وی با بیان اینکه قریب به ۳۰ غرفه در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: در این نمایشگاه ملزومات هیأت‌ها، مساجد و تکایای مذهبی از قبیل پخت و پز، سیستم صوتی و دیگر اقلام مورد نیاز آن‌ها عرضه می‌شود.

جامعی گفت: برگزاری مراسم عزاداری و تعزیه خوانی از برنامه‌های جانبی هر شب این نمایشگاه است. همچنین به هیأت‌هایی که دارای مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی باشند حواله خرید رایگان به ارزش ۴ یا پنج میلیون تومان اهدا خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز عنوان کرد: نمایشگاه مذکور از امروز به مدت پنج شب از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی اهواز واقع در منطقه کیانپارس برای بازدید عموم برپا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار