معرفی کتاب؛

«مثل نسیم»

کتاب «مثل نسیم» مجموعه‌ای داستانی است به نویسندگی «کبری معمارزاده» که توسط انتشارات «معتبر» در هزار نسخه با حمایت واحد ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان به چاپ رسیده است.
کد خبر: ۶۷۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹ - 30June 2024

«مثل نسیم»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، کتاب «مثل نسیم» مجموعه‌ای داستانی است به نویسندگی «کبری معمارزاده» که توسط انتشارات «معتبر» در هزار نسخه با حمایت واحد ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان به چاپ رسیده است.  

تدوین این کتاب که نویسنده آن را به مردم قهرمان شهرستان شوش دانیال تقدیم کرده است، توسط «مصطفی سوارنژاد» و طرح جلد آن توسط «الهام عبدی زاده» انجام گرفته است. این اثر در 60 صفحه و به قیمت 50 هزار تومان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

در بخشی از متن این کتاب آمده است: 

در حالی که علی در آغوشم بود به چهارچوب در تکیه دادم تا قدری از سوزش و دردش کمتر شود. به گمانم لحظه‌ای یا ثانیه هایی چشمانم را بستم.

زمانی که بیدار شدم و چادرم را سرم کردم و به حیاط رفتم، تنها سه تا تشک روی زمین بدون هیچ اثری پهن بود. در حالی که هنوز هوا تاریک بود و آسمان شیری، رنگ تازه‌ای داشت به سپیدی می‌گرائید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار