با حضور نوجوان از سراسر کشور در حال انجام است؛ 

اجرای طرح ملی «شهید رئیسی؛ تربیت کادر نوجوانان» در مشهد

مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی، با اجرای طرح ملی «شهید رئیسی؛ تربیت کادر نوجوانان» میزبان ۲ هزار نوجوان دختر و پسر از سراسر کشور است.
کد خبر: ۶۷۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ - 30June 2024

اجرای طرح ملی «شهید رئیسی؛ تربیت کادر نوجوانان» در مشهدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، با مشارکت مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی و کانون‌های مساجد کشور، اردوهای آموزشی و معرفت‌افزایی ویژه نوجوانان با عنوان طرح ملی «شهید رئیسی؛ تربیت کادر نوجوانان» در اردوگاه‌های امام رضا (ع) و مجتمع دانشجویی به‌صورت هم‌زمان برای دختران و پسران سراسر کشور در حال برگزاری است.

در این طرح ۲ هزار نوجوان فعال فرهنگی باهدف تربیت نیروی جوان، کارآمد، متخصص و متعهد برای انقلاب اسلامی به مدت پنج روز در مراکز اردویی مؤسسه جوانان آستان قدس دعوت شده و از برنامه‌های متنوعی که برای آنان تدارک دیده شده است، بهره‌مند می‌شوند.

 این دوره‌ها با محوریت برنامه‌های زیارتی، تفریحی و آموزشی تدارک دیده شده است و نوجوانان ضمن بهره‌مندی از برنامه‌های تفریحی و بازی‌های متنوع، از برنامه‌های آموزشی و اعتقادی همچنین مباحث سیاسی و اجتماعی در قالب کارگاه‌های آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

تشرف به بارگاه منور رضوی و توفیق زیارت حرم علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام، اقامه نماز جماعت، نمایش فیلم، برپایی نمایشگاه کتاب و معرفی آثار، سخنرانی، ذکر توسل، معرفی دوره‌های مربیان و تبیین اصول کار تربیت با نوجوانان از دیگر برنامه‌هایی است که در این دوره‌های آموزشی تدارک دیده شده است.

 لازم به ذکر است؛ مجتمع‌های اردوگاهی مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی، در حال حاضر میزبان ۳۰۰ نوجوان دختر و ۴۰۰ نفر از نوجوانان پسر از شهرهای مختلف کشور است که طی مدت ۵ روز آموزش‌های لازم به آنان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار