بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان به مناسبت روز بسیج

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در بیانیه‌ای به‌مناسبت گرامی‌داشت روز بسیج، بسیج را مظهر عشق و تجلی نور معرفت در کالبد زمینی انسان‌های آسمانی دانست.
کد خبر: ۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۷ - 25November 2013

بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان به مناسبت روز بسیج

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، متن بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان به مناسبت روز بسیج به شرح زیر است:

بسیج مظهر عشق و تجلی نور معرفت در کالبد زمینی انسانهای آسمانی است. بسیج تبلور ارزش های والای انسانی و فضائل اخلاقی در روح پرتلاطم مردان و زنانی است که حیات مادی را به سخره گرفته اند و به جاوادنگی دست یافتند و بسیجیان ، این مردان و زنان رشید ، نمونه های راستین انسانهای واقعی و انسانیت هستند .

همانان که در عرصه های پیکار با دشمن درون و دشمن بیرون و در جهاد اکبر که همانا جهاد با نفس اماره است پیروز گردیدند و از پس آن در جهاد با دشمنان خدا و دین خدا ؛ نیز فاتح میدان شدند . همانان که در طول هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی ها و ایثارگری های بی نظیر خود ، الگوی اخلاص و از خودگذشتگی را برای همهی اعصار و همه انسان ها ترسیم نمودند و از آن خیل بی شمار گروهی از جام قالوابلی ، شهد شیرین شهادت را سرکشیدند و گروهی نیز هم پیمان با خون شهیدان اسلام و انقلاب و دفاع مقدس ، خواب آرام را از چشم دشمنان و بدخواهان مردم غیور ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی گرفته اند .

اینک در این روز بزرگ پنجم آذر ، که به نام بسیج و بسیجیان نام گرفته است ، یاد و نام امام راحل عظیم الشأن و پیشوای بسیجیان و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همه شهیدان بسیجی را گرامی می داریم و به همه بسیجیان سلحشور تبریک می گوئیم و با خون شهیدان و با روح بلند ملکوتی امام پیمان می بندیم که تا آخرین قطره خون ، پاسدار ارزشهای انقلاب و اسلام باشیم .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار