مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مرمزی در دشت آزادگان برگزار شد

گروهبان یکم مرزبانی شهید «ابراهیم مرمزی»، ملقب به شهید انتخابات در روستای زادگاهش، مالکیه وسطی شهرستان دشت آزادگان باحضور اقشار مختلف مردم تشییع و خاکسپاری شد.
کد خبر: ۶۷۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸ - 30June 2024

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مرمزی در دشت آزادگان برگزار شدبه گزارش دفاعپرس از خوزستان، گروهبان یکم مرزبانی شهید «ابراهیم مرمزی»، ملقب به شهید انتخابات امروز در روستای زادگاهش، مالکیه وسطی شهرستان دشت آزادگان باحضور اقشار مختلف مردم تشییع و خاکسپاری شد.

گروهبان یکم مرزبانی، شهید «ابراهیم مرمزی» برای حفاظت از آرای مردم در شامگاه (جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳) در جریان ربودن صندوق رای توسط افرادی مسلح در سیستان و بلوچستان جان خود را از دست داد و به درجه رفیع شهادت نائل شد و امروز پس از ورود به استان خوزستان از طریق فرودگاه بین المللی سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» اهواز، به شهرستان دشت آزادگان منتقل شد.

مردم شهیدپرور شهرستان دشت آزادگان نیز پس از استقبال باشکوه از این شهید، بر پیکر پاکش نماز اقامه نموده و وی را تا زادگاهش، روستای مالکیه وسطی در شهر سوسنگرد بدرقه و به آغوش خاک سپردند.

هشتم تیرماه جاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد که «ابراهیم مرمزی» از خوزستان و «فرهاد جلیل» اهل لردگان استان چهارمحال و بختیاری در استان سیستان بلوچستان در جریان حمله مسلحانه ربودن صندوق رای جان خود را از دست دادند و آسمانی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار