فرمانده مرزبانی گلستان:

آنچه از برایند انتخابات بیرون می‌آید، پیروزی ملت ایران است

حاتمی گفت: آنچه از برایند انتخابات بیرون می‌آید، پیروزی ملت ایران است که با حضور پررنگ خود در انتخابات پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان خواهند داد که این ملت در همه شرایط متحد است و با هر سلیقه و اعتقادی، سرفرازی ایران را می‌خواهند.
کد خبر: ۶۷۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱ - 30June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، با توجه به حضور مرزبانان در ماموریت برقراری امنیت دور اول انتخابات ریاست جمهوری، فرمانده مرزبانی استان با هیئت همراه از یگان های مرزی بازدید و وضعیت را به صورت میدانی ارزیابی کرد.

آنچه از برایند انتخابات بیرون می‌آید، پیروزی ملت ایران است

سرهنگ ستاد «احمدرضا حاتمی» فرمانده مرزبانی استان گلستان در این بازدید طی سخنانی با اشاره اهمیت برگزاری انتخابات در کشور اظهار داشت: بحث انتخابات یک فرصت بسیار خوبی برای کشور است که از آن خوب استفاده کنیم و در سایه آن وحدت و همبستگی و حضور در صحنه را به دنیا نشان دهیم.

وی با تاکید براینکه همه سرباز مردم و مقام معظم رهبری هستیم افزود: آنچه از برایند انتخابات بیرون می‌آید، پیروزی ملت ایران است که با حضور پررنگ خود در انتخابات پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان خواهند داد که این ملت در همه شرایط متحد است و با هر سلیقه و اعتقادی، سرفرازی ایران را می‌خواهند.

آنچه از برایند انتخابات بیرون می‌آید، پیروزی ملت ایران است
وی عنوان کرد: همه باید تلاش کنیم ضمن ایجاد امنیت کامل در جامعه، مشارکت حداکثری در استان رقم بخورد و با مشارکت حداکثری افتخار دیگری را برای گلستان رقم بزنیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها