نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

فضای مجازی و تبلیغات امروز در جامعه اثرگذار است

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین «غفوری» گفت: آنچه که امروز در جامعه به ‌ویژه نسل جوان اثرگذار است، فضای مجازی و تبلیغات در آن است. 
کد خبر: ۶۷۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱ - 30June 2024

فضای مجازی و تبلیغات امروز در جامعه اثرگذار استبه گزارش دفاعپرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین «حبیب الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار با رئیس و معاونین سازمان انتقال خون کرمانشاه، وظیفه این سازمان را مهم، حیاتی و سرنوشت‌ساز خواند و اظهار داشت: اهمیت اهدای خون را بیماری که در بیمارستان بستری و محتاج خون است و یا پزشکی که در حال درمان بیمار است و در صحنه حضور دارد، درک می‌کند.

حجت‌الاسلام غفوری با اشاره به آیه قرآن که «اگر کسی یک نفر را نجات دهد، مثل این است که همه مردم را نجات داده است»، عنوان کرد: باید از روحیه جوانمردی که سرمایه خدادادی مردم کرمانشاه است، برای انجام کارهای عام‌المنفعه و خدمت به مردم بهره جست.

وی فرهنگ‌ سازی و اطلاع ‌رسانی، جهت اهدای خون را بسیار ضروری و اثرگذار خواند و گفت: آنچه که امروز در جامعه به ‌ویژه نسل جوان اثرگذار است، فضای مجازی و تبلیغات در آن است، چرا که بخش عمده‌ای از وقت مردم در این فضا سپری می‌شود.

این مسئول با توجه ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، بیان داشت: آنچه که امروز در جامعه به ‌ویژه نسل جوان اثرگذار است، فضای مجازی و تبلیغات در آن است. 

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه، با تأکید بر لزوم تولیدات رسانه‌ای هنرمندانه، خاطرنشان کرد: کارهای عام‌المنفعه و حیات‌بخشی مثل اهدای خون، مورد اقبال عموم مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها