رئیس دانشگاه جیرفت:

شهید رئیسی نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم داشت

«شکفته» گفت: شهید رئیسی سیاسی کار نبود و با مردم صادقانه سخن می‌گفت و نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم از جمله جنوب استان کرمان داشت.
کد خبر: ۶۷۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸ - 30June 2024

شهید رئیسی نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم از جمله جنوب کرمان داشت

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «حسین شکفته» رئیس دانشگاه شهرستان جیرفت در مراسم یادبود اربعین شهدای خدمت و شهید جمهور در این دانشگاه با اشاره به توجه ویژه ئییس جمهور به توسعه مناطق جنوبی استان کرمان و رفع محرومیت‌ها اظهار داشت: آیت‌الله رییسی راه محرومیت زدایی در جنوب استان کرمان را استقلال این مناطق و تاسیس استان جدید می‌دانست و لایحه آن را در دولت پیگیری و تصويب کرد.

وی افزود: رفتار آیت‌الله رئیسی را از بدو ورود به انتخابات نگاه کنید ببینید علی‌رغم تخریب‌ها چگونه اخلاق مدارانه رفتار کرد و زمانی هم که رئیس جمهور شد، گفت من از یک قوه مطالبه‌گر به قوه پاسخگو آمده ام و اینگونه در  مقابل هجمه‌ها و ناملایمات سکوت کرد.

شکفته عنوان کرد: شهید رئیسی با تلاش و کوشش به تمام بخش‌های کشور ارتقا بخشید و رضایتمندی را به وجود آورد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حوزه وزارت علوم روند جذب و بکارگیری نخبگان را مورد توجه و تسهیل قرار گرفت و دغدغه خانواده‌ها را نسبت به کنکور با استقلال سازمان سنجش کاهش داد. 

رئیس دانشگاه جیرفت گفت: در حوزه کشاورزی ببینید درلت چگونه عمل کرد؛ تعادل در عرضه و تقاضا ایجاد نمود، هم به بازار و هم تولید کننده توجه داشت.   

وی تاکید کرد: شهید رئیسی سیاسی کار نبود و با مردم صادقانه سخن می‌گفت و نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم از جمله جنوب استان کرمان داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها