رییس سازمان هواپیمایی کشوری:

انجام ۶ میلیون پرواز بدون سانحه/ تحریم‌ها صنعت هوایی را متوقف نکرد

«محمدی بخش» گفت: انجام ۶ میلیون پرواز بدون سانحه طی مدت چهار سال با وجود تحریم‌ها نشان می‌دهد که تحریم‌ها نتوانست چرخ صنعت هوایی کشور را متوقف کند.
کد خبر: ۶۷۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶ - 30June 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، «محمد محمدی‌بخش» رئیس سازمان هواپیمایی کشوری امروز (یکشنبه) درآیین آغاز به کار مرکز کنترل عملیات پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: صنعت هواپیمایی در لبه فناوری و تکنولوژی در حرکت است و با وجود شرایط ظالمانه تحریم، نه تنها چرخ این صنعت از چرخش متوقف نشد، بلکه با شدت به انجام مأموریت‌های جاری خود پرداخته است.

انجام ۶ میلیون پرواز بدون سانحه/ تحریم‌ها صنعت هوایی را متوقف نکرد

محمدی بخش در ادامه با تشکر از اجرای مورد قبول عملیات بزرگ حج تمتع، تاکید کرد: این مهم با امنیت و ایمنی کامل به انجام رسید که حتی رضایت رهبری را به دنبال داشت.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: با تعداد و وضعیت ناوگان ما، همچنین برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کشور میزبان، عربستان ما را در شرایط بسیار سختی قرار داد، اما با تدابیر عالی اتخاذ شده و برنامه‌ریزی دقیق این پرواز‌ها به صورت منظم و ایمن در حال اجرا است.

وی تاکید کرد: با وجود شرایط سخت تحریم‌ها و کرونا در سال‌های گذشته، این صنعت، اما رو به رشد است و برخی که در تیر، مرداد و شهریور ۱۴۰۰ منتظر شکسته شدن این صنعت بودند، امروز شاهد توسعه و بالندگی آن هستند.

محمدی بخش عنوان کرد: با وجود همه مشکلات، اما در زمینه ورود ناوگان جدید تجهیز ناوگان و تاب آوری ناوگان اتفاقات خوبی را شاهد هستیم و امیدواریم تا پایان سال ناوگان را به عددی برسانیم که مردم دیگر دغدغه‌ای برای پرواز‌های خاص از جمله ایام اربعین، نوروز و ... نداشته باشند و آن را به سطح ایده‌آل برسانیم.

به گفته محمدی بخش؛ انجام ۶ میلیون پرواز بدون سانحه در مدت حدود چهار سال، با وجود همه کمبودها، تحریم‌ها و مشکلات، نشان‌دهنده تخصص، توانمندی و تلاش بالای فعالان صنعت هواپیمایی کشور است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار