مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی:

دفاع مقدس در همه ابعاد درس آموز است

سردار «وحیدی» گفت: دفاع مقدس در همه ابعاد درس آموز است و بایستی به همه ابعاد و زوایای این دوران در کتب درسی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت پرداخته شود.
کد خبر: ۶۷۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰ - 30June 2024

دفاع مقدس در همه ابعاد درس آموز است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، همزمان با سراسر کشور صبح امروز اولین گردهمایی سراسری معاونین آموزشی دانشگاه‌ها و اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل وحیدی» در این جلسه اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند دفاع مقدس و جنگ تحمیلی ما یک گنج است لذا یکی از فناوری‌های استخراج این گنج تدریس درس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها است.

وی تصریح کرد: لذا ارائه درس دفاع مقدس در دانشگاه نقش بسزایی در اشاعه فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس دارد و دانشجویان با کمک این واحد درسی با علوم و معارف هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

وی تصریح کرد: بحمدلله مسئولین دانشگاه‌های استان آذربایجان غربی نیز به نحو شایسته‌ای همکاری لازم را در این زمینه دارند.

سردار وحیدی بر ضرورت بازنگری در کتب دفاع مقدس در جهت غنابخشی و ارتقای محتوای آن اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس در همه ابعاد درس آموز است و بایستی به همه ابعاد و زوایای این دوران در کتب درسی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت پرداخته شود.

وی از اساتید درس دفاع مقدس به عنوان پرچم داران جهاد تبیین یاد کرد و اظهار داشت: امروز یکی از مصادیق بارز عرصه جهاد تبیین بیان معارف دوران هشت سال دفاع مقدس و رفع شبهات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار