آغاز مسابقات مینی فوتبال جام سرداران و شهدای مازندران در قائمشهر

نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال جام سرداران و ۱۴ هزار و۵۰۰ شهید مازندران و شهدای خدمت و مدافعان حرم امروز با حضور ۱۱۲تیم از سراسر استان در سالن ورزشی آفساید قائمشهر آغاز شده است.
کد خبر: ۶۷۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷ - 30June 2024

آغاز مسابقات مینی فوتبال جام سرداران و شهدای مازندران در قائمشهربه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال جام سرداران و ۱۴ هزار و۵۰۰ شهید مازندران و شهدای خدمت و مدافعان حرم امروز با حضور ۱۱۲تیم از سراسر استان در سالن ورزشی آفساید قائمشهر آغاز شده است.

«جواد اکبرزاده» دبیر اجرایی این جشنواره ورزشی اظهار داشت: در این مسابقات بزرگ ورزشی که با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ورزش و سلامت برگزار می‌شود با استقبال خانواده‌ها و مسئولان و مدارس و باشگاه‌های فوتبال مازندران روبرو شد.

اکبرزاده افزود: این جشنواره فوتبالی با حمایت اداره کل ورزش و جوانان مازندران و همکاری اداره ورزش و جوانان قائمشهر برای غنی سازی اوقات فراغت نونهالان و نوجوانان در ایام تابستان برگزار می‌شود.

«حسین مبرهن» مسئول برگزاری مسابقات نیز گفت: این جشنواره مینی فوتبال با هزار و ۷۰۰ بازیکن فوتبال یکی از بی سابقه‌ترین جشنواره و تورنمنت ورزشی مازندران در این سطح از شرکت کننده‌ها است که به مدت دو ماه در قائم شهر پیگیری می‌شود.

مبرهن خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها که در ۹ رده سنی برگزار می‌شود تیم‌های شرکت کننده به صورت گروهی و حذفی با هم رقابت می‌کنند و در پایان با اهدای جوایز نقدی از تیم‌های برتر تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار