مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

درس آشنایی با دفاع مقدس و مقاومت یکی از مراجع مهم تبیینی فرهنگ ایثار و شهادت است

سرهنگ الهی‌راد گفت: درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت یکی از مراجع مهم تبیینی فرهنگ ایثار و شهادت است که با بهره‌گیری از این ظرفیت علمی و پژوهشی می‌توان در تمامی سطوح اجتماعی، فرهنگی، نظامی و... به سیاستگذاری و برنامه‌ریزی پرداخت.
کد خبر: ۶۷۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲ - 01July 2024

اولین گردهمایی معاونین آموزشی دانشگاه‌ها و اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در اولین گردهمایی معاونین آموزشی دانشگاه‌ها و اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت گنجینه دفاع مقدس در قالب دو واحد درسی بستر مناسبی برای تبیین این حماسه عظیم به منظور آشنایی دانشجویان و جوانان با ابعاد مختلف دفاع مقدس و مقاومت است.

وی با اشاره به ابلاغ جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص الزامی شدن درس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها، افزود: با شناسایی و جذب اساتید آگاه و دلسوز در حوزه دفاع مقدس، شاهد حضور اساتید در همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در سطح استان خواهیم بود. درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت یکی از مراجع مهم تبیینی فرهنگ ایثار و شهادت است که با بهره‌گیری از این ظرفیت علمی و پژوهشی می‌توان در تمامی سطوح اجتماعی، فرهنگی، نظامی و... به سیاستگذاری و برنامه‌ریزی پرداخت.

این گردهمایی با حضور معاونین آموزشی دانشگاه‌های خراسان شمالی و اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس با گردهمایی سراسری معاونین آموزشی دانشگاه‌ها بصورت ارتباط وبیناری برگزار شد و در پایان جلسه شرکت‌کنندگان به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها