نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

خانواده‌های شهدا سند‌های زنده جنایات آمریکا و ایادی آن در حمله تروریستی هستند

حجت الاسلام «غفوری» گفت: شما خانواده‌های شهدا سند‌های زنده جنایات آمریکا و ایادی آن در حمله تروریستی که روز روشن به هواپیمای مسافری ایران اسلامی توسط ناو آمریکایی صورت گرفت و در این عمل شنیع که به جای عذر خواهی و ابراز ندامت حتی پا را فراتر گذاشته و به فرمانده این ناو جنگی مدال افتخار دادند و این نمونه بارز حقوقی است که آنها از آن دم می‌زنند.
کد خبر: ۶۷۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵ - 01July 2024
خانواده‌های شهدا سند‌های زنده جنایات آمریکا و ایادی آن در حمله تروریستی هستندحجت الاسلام «حبیب الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با دو خانواده شهید والامقام حمله موشکی ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس، دیدار و ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهیدان معظم «یدالله چشم میشی» و «کیومرث آقایی قیماسی» و دیگر شهدای این حمله ددمنشانه ناو آمریکایی به هواپیمای مسافری ایران اظهار داشت: حقوق بشر آمریکایی که سردمداران و نظام حاکمه آمریکا ادعا می‌کند همه ساختگی و پوشالی است، به طوری که امروز مستقیم و غیر مستقیم دست آنان در قتل عام ۳۷ هزار فلسطینی بیگناه آلوده است.
 
وی افزود:  شما خانواده‌های شهدا سند‌های زنده جنایات آمریکا و ایادی آن در حمله تروریستی که  روز روشن به هواپیمای مسافری ایران اسلامی توسط ناو آمریکایی صورت گرفت و در این عمل شنیع که به جای عذر خواهی و ابراز ندامت حتی پا را فراتر گذاشته و به فرمانده این ناو جنگی مدال افتخار دادند و این نمونه بارز حقوقی است که آنها از آن دم می‌زنند.
 
حجت الاسلام غفوری در ادامه این دیدار‌ها با اشاره به این مطلب که دست جنایت کاران آمریکایی همیشه به خون مردم ایران آلوده است بیان داشت: در بامداد جمعه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ باز هم استکبار جهانی توسط موشک به یکی از نیرو‌های ارزشمند انقلاب شلیک کرد و سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را ناجوانمردانه مانند ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷ به همراه شهید ابو مهندس المهدی به شهادت رساند و این نشانه استیصال و ناتوانی امریکایی‌ها در برابر خواست ملت و قدرت رو به فزونی ایران اسلامی در منطقه و جهان است.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه دیدار با خانواده شهدای گرانقدر با بیان این مطلب که بیت شهدا از جایگاه و منزلت بسیار ویژه‌ای در جامعه برخوردار است گفت: فرزندان شهدا با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای خود در خانه هایشان، آن را به مکانی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نشر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و سیره وسیع شهدای گرانقدر تبدیل کرده اند.
 
حجت الاسلام غفوری با اشاره به این مطلب که شهدای گرانقدر جوانانی انقلابی و ارزشی با اعتقاداتی راسخ بودند و در راه حب به خدای متعال و مسیر نظام و آرمان‌های معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) گام برداشتند، رمان‌ها بیان داشت: فرزندان شهدا ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر هستند و این عزیزان از آرمان‌ها و ارزش‌های شهدای گرانقدر حفظ و حراست می‌کنند.
 
وی  افزود: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت شریف ایران هستند که با سطح عالی از معرفت و دانش نماد و میراث گرانبهای فرهنگی و عقیدتی شهدا در جامعه هستند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: دست حمایت شهدا همیشه و در همه حال یاری دهند و همراه ما در خانواده و جامعه و نظام اسلامیمان هست.
 
در پایان از خانواده‌های شهیدان گرانقدر «یداله چشم میشی» و «کیومرث آقایی قیماسی» از شهدای حمله به هماپیمای مسافربری ایرباس ایران بر فراز خلیج فارس تجلیل به عمل آمد.
 
گفتنی است در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷ هواپیمای مسافربری ایرباس ایران بر فراز آب‌های  خلیج فارس توسط دو فروند موشک سطح به هوا ناو امریکایی وینسنس هدف حمله جنایتکارانه قرار گرفت و در این حمله ۲۹۱ سرنشین هواپیما به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها