آخرین تحولات جنگ غزه؛

حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به غزه

با ورود به دویست و شصت و نهمین روز عملیات «طوفان‌الاقصی»، حملات رژیم صهیونیستی و بمباران نوار غزه اوج گرفته و کشتار و قتل عام مردم غزه هر روز بیشتر از روز‌های قبل می‌شود.
کد خبر: ۶۷۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ - 01July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: دویست و شصت و نهمین روز از انجام موفقیت‌آمیز و غافلگیرانه عملیات «طوفان‌الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی می‌گذرد؛ عملیاتی که در پی آن صهیونیست‌ها برای کاهش فشار روانی این شکست غیرقابل ترمیم اقدام به حمله هوایی، زمینی و دریایی به نوار غزه کردند که در جریان این جنگ تاکنون نزدیک به ۳۸ هزار شهروند غیرنظامی فلسطین به شهادت رسیده و البته در پی مقاومت و استقامت آن‌ها، ارتش «اسرائیل» نیز متحمل تلفات و خسارات فراوانی شده است، ضمن اینکه تغییرات و تحولات مرزی مابین رژیم صهیونیستی و لبنان هر لحظه بحرانی‌تر می‌شود.

در ادامه مهم‌‌ترین تحولات جنگ غزه را می‌خوانید؛ 

حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به شهر غزه

ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز دوشنبه مناطق الشجاعیه و الزیتون در شرق شهر غزه واقع در شمال نوار غزه را به‌شدت هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد.

حملات توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به شهر غزه

یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

گردان‌های شهدای الاقصی در کرانه باختری، بامداد امروز دوشنبه اعلام کرد: رزمندگان ما درگیر درگیری‌های مسلحانه شدید با نیروهای اشغالگر صهیونیستی هستند که به اردوگاه نور شمس یورش برده‌اند و آن‌ها را با رگبار شدید گلوله و مواد منفجره هدف قرار می‌دهند.

حملات توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به شهر غزه

آنروا از شرایط اسفناک مادران فلسطینی خبر داد

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی موسوم به آن روا شرایط زنان فلسطینی در غزه را وخیم خواند.

این سازمان در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) در این باره نوشت: براساس اعلام جمعیت زنان سازمان ملل اکنون ۵۵۷ هزار زن فلسطینی در غزه با عدم امنیت غذایی شدید مواجه هستند.

حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به غزه

جنایت جنگی نظامیان صهیونیست در حق اسرای فلسطینی

شبکه الجزیره با انتشار فیلم‌هایی، گزارش داد که نظامیان صهیونیست از اسرای فلسطینی به عنوان سپرهای انسانی در نوار غزه استفاده می‌کنند.

در گزارش شبکه الجزیره آمده است: فیلم‌های مخابره شده نشان می‌دهند که نظامیان صهیونیست، اسرای فلسطینی را مجبور می‌کنند پیشاپیش این نظامیان حرکت کرده و به دنبال مواد منفجره و تونل‌های زیرزمینی بگردند.

حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به غزه

لحظه انفجار بمب در مسیر خودروی ارتش «اسرائیل»

رزمندگان مقاومت یک مین ضد زره را در مسیر یک خودروی زرهی ارتش اسرائیل که به اردوگاه نور شمس طولکرم یورش برده بود، منفجر کردند.

حملات توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به شهر غزه

حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای امروز دوشنبه اعلام کرد که بندر ایلات اشغالی در فلسطین را هدف حمله پهپادی خود قرار داده است.

حملات توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به شهر غزه

تاکتیک‌های جدید نیروهای فلسطینی علیه صهیونیست‌ها

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه تاکتیک‌های جدیدی را در عملیات خود علیه اشغالگران صهیونیست به کار می‌برند.

در این گزارش آمده است که رزمندگان فلسطینی از بمب‌های عمل نکرده و منفجرنشده رژیم صهیونیستی در نوار غزه علیه خود آنها استفاده می‌کنند.

حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به غزه

اعتراف ارتش «اسرائیل» به زخمی ‌شدن ۱۸ نظامی خود

در اقدامی کم سابقه ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، در جریان انفجار یک پهپاد تهاجمی در منطقه شمال (فلسطین اشغالی) ۱۸ نظامی‌اش زخمی‌ شدند که حال یک نفر از آن‌ها به شدت وخیم است.

حملات توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به شهر غزه

آزادی ده‌ها اسیر فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی

المیادین گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی ۵۰ تن از اسرای نوار غزه از جمله محمد ابوسلمیه مدیر مجتمع پزشکی شفاء را آزاد کرد.

بر اساس این گزارش، ابوسلمیه بعد از آزادی تاکید کرد، اسرای فلسطینی در شرایط فاجعه باری به سر می‌برند. آنها به غذا و آب دسترسی ندارند و تحت شکنجه‌های روحی روانی قرار می‌گیرند.

حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به غزه

حماس: استفاده از اسرا به‌عنوان سپر انسانی جنایت است

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد: استفاده ارتش نازی و جنایتکار رژیم صهیونیستی از اسرای فلسطینی به‌عنوان سپر انسانی در جریان عملیات‌های تروریستی خود در نوار غزه، جنایتی به تمام معنا و نقض صریح قوانین جنگی و حقوق اسرا و نادیده گرفتن تمامی قوانین، کنوانسیون‌ها و معاهدات بین‌المللی است.

حملات توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به شهر غزه

افزایش تعداد شهدای غزه به ۳۷ هزار و ۹۰۰ نفر

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۷ هزار و ۹۰۰ نفر رسیده است.

همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز جنگ در این باریکه به ۸۷ هزار و ۶۰ نفر رسیده است.

حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به غزه

شهادت ۱۵۳ خبرنگار در غزه به دست نظامیان صهیونیست

فلسطین الیوم، دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه از شهادت یک خبرنگار دیگر به دست صهیونیست‌ها در جریان حمله به منزلش در شهر غزه خبر داد.

در بیانیه دفتر اطلاع رسانی دولتی غزه آمده است: شمار شهدای خبرنگار به ۱۵۳ نفر از زمان شروع جنگ غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ افزایش یافت و این پس از شهادت محمد محمود ابوشریعه خبرنگار خبرگزاری شمس نیوز رخ داد.

منابع خبری اعلام کردند که این خبرنگار دو روز قبل در جریان بمباران منزلش در کوی الصبره در جنوب شهر غزه به شهادت رسید.

حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به غزه

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار