مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

دانشجویان نیازمند الگوپردازی از قهرمانان ملی هستند

«واحد» گفت: امروزه نسل دانشجویان نیازمند الگوپردازی از قهرمانان ملی دارد و تبیین راه شهدا برای نسل جوان نیاز جامعه است.
کد خبر: ۶۷۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴ - 01July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل صبح امروز (دوشنبه) با حضور در دانشگاه علوم پزشکی با «علی محمدیان» رئیس این دانشگاه دیدار و در خصوص برگزاری و پیشبرد برنامه‌های فرهنگی مشترک و یادمان شهدای گمنام این دانشگاه با وی گفت‌وگو کرد.

در این جلسه «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با بیان اینکه امروزه نسل دانشجویان نیازمند الگوپردازی از قهرمانان ملی دارد و تبیین راه شهدا برای نسل جوان نیاز امروز جامعه است گفت: راه سعادت، راهي است که شهدا انتخاب کرده‌اندو جوانان ما باید بدانند آرامش و امنیت امروز ما نتیجه از خود گذشتگی جوانانی بود که بسیاری از این جوانان برومند از پشت میزهای دانشگاه به پشت خاکریزها رفتند تا عزّت و شرف این مردم و این مرزو بوم را حفظ کنند.

وی با اشاره به روندساخت یادمان شهید گمنام این دانشگاه، اظهار داشت: یادمان شهدای گمنام قبله‌گاه غیرت و مردانگی است و با تکمیل این یادمان‌ها مکتب فرهنگی این عزیزان برقرار خواهد شد.

واحد افزود: صفحات تاریخ پر است از رشادت‌ها و حماسه‌سازی‌های ایثارگران این دلاورمردان که برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی جان در طبق اخلاص گذاشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل در ادامه به تبیین عوامل پیروزی‌آفرین ملت همیشه در صحنه کشورمان در انتخابات پرداخت و متذکر شد: اولین عامل، پایبندی بی‌چون و چرا و بااخلاص و بایقین به وعده‌های تخلف‌ناپذیر الهی است و ملت ایران اسلامی به وعده‌های خدا مومن است و انقلاب اسلامی این رویکرد بزرگ را اثبات کرد که مردم بر اساس دین خدا زندگی می‌کنند.

این مسئول عنوان کرد: شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری جهاد سیاسی عظیمی است که برای احقاق حق، تعیین سرنوشت و ادای تکلیف پیش روی ما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار