در همایشی؛

قرارگاه جنوب غرب آجا موکب‌دار برتر نیروی زمینی ارتش شد

د️ر همایشی که با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش و جمعی از فعالان عرصه‌های مذهبی در ستاد نیروی زمینی ارتش و به صورت وبیناری با یگان‌های این نیرو در سراسر کشور برگزار شد از هیات‌های مذهبی، مسئولین مجتمع‌های فرهنگی، فرماندهان بسیج و موکب‌داران برتر نیروی زمینی ارتش تجلیل شد.
کد خبر: ۶۷۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲ - 01July 2024

قرارگاه جنوب غرب آجا موکب‌دار برتر نیروی زمینی ارتش شدبه گزارش خبرنگار دفاعپرس از خوزستان، همایش هیات‌های مذهبی و موکب داران برتر نیروی زمینی ارتش در تهران برگزار شد.

د️ر این همایش که با حضور امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر «یوسف قربانی» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش و جمعی از فعالان عرصه‌های مذهبی در ستاد نیروی زمینی ارتش و به صورت وبیناری با یگان‌های این نیرو در سراسر کشور برگزار شد از هیات‌های مذهبی، مسئولین مجتمع‌های فرهنگی، فرماندهان بسیج و موکب‌داران برتر نیروی زمینی ارتش تجلیل شد.

️در این مراسم، از نفرات برتر در حوزه برپایی هیئات مذهبی و معرفتی و همچنین موکب‌داران برتر در ایام مختلف به ویژه اربعین حسینی تجلیل و قدردانی شد.

در پایان این مراسم از امیر سرتیپ «حمزه بیدادی» فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه جنوب غرب به عنوان موکب‌دار برتر نیروی زمینی ارتش معرفی و از وی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها