نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

حضور اقتدارآفرین مردم در انتخابات به حل مشکلات کشور می‌انجامد

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: با حضور تأثیرگذار و اقتدارآفرین مردم در صحنه، مشکلات قابل حل است.
کد خبر: ۶۷۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴ - 01July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست وبیناری که با حضور ۳۰۰ کانون بسیج اساتید منتخب کشور برگزار شد، با تأکید بر اصل مشارکت، آن را تکلیف ملی و دینی و دارای کارکرد‌های مؤثر دانست و اظهار داشت: خدا را شاکریم که روز جمعه شاهد حضور پرشکوه مردم پای صندوق‌های رای بودیم.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مشارکت را موجب ماندگاری، دوام و قوام نظام دانست و گفت: ستون اصلی قوام نظام و آنچه به عنوان سوخت‌رسان نظام شناخته می‌شود، حضور مردم است که مایه عزت، عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ لذا باید این مؤلفه‌ها به خوبی تحلیل و ضرورت این حضور تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به برخی مشکلات و کاستی‌ها در کشور عنوان کرد: با حضور تأثیرگذار و اقتدارآفرین مردم در صحنه، مشکلات قابل حل است.

وی همچنین بر ضرورت مشارکت حداکثری آحاد مردم به عنوان تکلیف شرعی و وظیفه ملی تأکید و خاطرنشان کرد: اکنون زمان همدلی و همزبانی با حضور تأثیرگذار و شایسته همه اقشار پای صندوق‌های رای است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی همچنین با اشاره به ویژگی‌های مهم ریاست جمهور آینده اظهار داشت: اعتقاد قلبی به مبانی انقلاب، سربازی ولایت و خادمی ملت مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که منتخب ملت باید از آن برخوردار باشد و همه این ویژگی‌ها را در رئیس جمهور شهیدمان مشاهده کردیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز زمان عمل و جهاد است و ملت شریف ایران با حضور قوی و مشارکت حداکثری در میدان باشند، افزود: اخلاق در متن سیاست و تقوا در متن زندگی و اجتماع باید وجود داشته باشد و مواظبت شود که تهمت‌زنی و کار تخریبی صورت نگیرد؛ چرا که در فرهنگ دینی ما هدف وسیله را توجیه نمی‌کند.

وی خطاب به اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور گفت: برای آنکه مردم با بصیرت و شجاعت وارد میدان شوند، نیازمند تبیین از سوی اساتید دانشگاه‌ها هستیم. امروز جهاد تبیین از مبنایی‌ترین و ارزشمندترین جهاد‌هاست.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پایان با اشاره به عصبانیت دشمنان از حضور مردم پای صندوق‌های رای گفت: امروز نه تنها هر رای یک مشت بر دهان دشمنان بلکه یک ضربه کاری به بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی در راستای ناکام گذاردن آنان در درستیابی به اهداف پلیدشان است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها