مدیرکل حج و زیارت استان سمنان خبر داد؛

برگزاری محافل روایت‌گری و یادواره شهدای استان سمنان در جوار خانه خدا

«چتری» گفت: زائران استان سمنان در جوار خانه خدا یادواره شهدا را برگزار کردندو یاد و خاطر سه هزار شهید این استان را گرامی داشتند.
کد خبر: ۶۷۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷ - 01July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «قدرت الله چتری» مدیرکل حج و زیارت استان سمنان امروز در ارتباط مجازی با خبرنگاران استان سمنان از مکه مکرمه ضمن اشاره به سلامتی حجاج اعزامی از استان سمنان اظهار داشت: امسال ۹ کاروان شامل یک هزار و ۱۳۰ نفر از سراسر استان به خانه خدا و حج تمتع اعزام شدند.

وی درباره برنامه‌های فرهنگی و جانبی حج تمتع امسال برای زائران استان سمنان افزود: زائران استان در جوار خانه خدا یادواره شهدا را برگزار و یاد و خاطر سه هزار شهید این استان را گرامی داشتند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان همچنین گفت: ۱۰۱ نفر از زائران استان سمنان از خانواده شهدا شامل پدران، مادران، خواهران و برادران و اقوام درجه یک شهدای استان بودند.

چتری عنوان کرد: ۶۰ جانباز معزز دفاع مقدس نیز در بین حجاج بیت الله الحرام استان سمنان حضور دارند.

این مسئول با اشاره به جو معنوی حاکم بر کاروان‌های استان سمنان متذکر شد: برنامه‌های مذهبی و فرهنگی بسیار خوبی در کاروان‌ها برگزار و شاهد تکریم خانواده شهدا توسط حاجیان و مدیران بودیم.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان همچنین ابراز داشت: دومین کاروان حجاج استان به خانه بازگشته و روند بازگرداندن دیگر حجاج این استان به صورت کامل برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار