فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

گسترش مواضع پدافندی در سراسر کشور از اولویت‌های نیروی پدافند هوایی است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: گسترش و ایجاد مواضع پدافندی و سایت‌های راداری در جای جای جغرافیای ایران برای تأمین امنیت آسمان کشور از برنامه‌های مهم نیروی پدافند هوایی است.
کد خبر: ۶۷۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷ - 01July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی از مواضع پدافندی و سایت‌های راداری گسترش‌یافته این منطقه پدافندی در استان یزد بازدید کرد و میزان آمادگی رزمی و توان عملیاتی این یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی از مواضع پدافندی منطقه پدافند هوایی مرکزی

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در جریان این بازدید اظهار داشت: نیروی پدافند هوایی به عنوان یک نیروی پیشگام و عملیاتی، همواره در تلاش است تا با ساخت تجهیزات دفاعی به‌روز و بومی بتواند مأموریت‌های خود را به بهترین شکل ممکن تحقق بخشد.

وی با اشاره به فعالیت‌های حوزه پهپادی این نیرو گفت: در چند سال گذشته نیروی قدرتمند پدافند هوایی نگاه ویژه‌ای نسبت به این حوزه داشته است و با وجود تحریم‌های ظالمانه و همه‌جانبه دشمن، خللی در مأموریت این نیروی مقتدر وارد نشده و با قدرت به تأمین آسمان ایران ادامه می‌دهد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: گسترش و ایجاد مواضع پدافندی و سایت‌های راداری در جای جای جغرافیای ایران برای فراهم ساختن آسمانی امن و آرام از برنامه‌های مهم نیروی پدافند هوایی است.

امیر صباحی‌فرد افزود: پدافند هوایی به عنوان یک نیروی پیشگام همواره در صدد تعالی و رشد روز افزون است؛ چرا که قدرت نظامی و عملیاتی هر کشوری در گرو تقویت قدرت پدافندی و بازدارندگی آن کشور است.

وی همچنین انتخاب آگاهانه و از روی بصیرت ملت در دور دوم انتخابات را تکمیل‌کننده حماسه سیاسی هشتم تیر دانستو خاطرنشان کرد: منتخب نهایی جمهور باید راه و مسلک «شهید جمهور» را نصب‌العین خود قرار دهد تا به حول و قوه الهی قطار پیشرفت و آبادانی کشور در همه حوزه‌ها به سرمنزل مقصود برسد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار