فرمانده مرزبانی گلستان:

آزادسازی مهران پدیده دفاع مقدس است

حاتمی گفت: آزادسازی مهران پدیده دفاع مقدس است، چرا که رزمندگان توانستند در این عملیات یکی از مهمترین استراتژی‌های دشمن را که همان دفاع متحرک بود درهم بشکنند.
کد خبر: ۶۷۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱ - 01July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، به مناسبت سالروز آزاد سازی مهران، جلسه روایت گویی دفاع مقدس در نمازخانه ستاد استان با حضور فرمانده مرزبانی استان برگزار شد.

سرهنگ ستاد «احمدرضا حاتمی» فرمانده مرزبانی استان گلستان در این جلسه با اشاره به موفقیت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: دشمن بعد از تصرف شهر مهران، در برابر عملیات قدرتمند رزمندگان اسلام تسلیم شد و با اجرای عملیات کربلای یک، این شهر آزاد و دشمن شکست خورده به عقب رانده شد.

آزاد سازی مهران پدیده دفاع مقدس است

وی با بیان اینکه به برکت اسلام و منظومه فکری امامین انقلاب و حضور مردم در صحنه، ایران اسلامی امروز در امنیت و آرامش است افزود: در دهم تیر سال 65 عملیات غرور آفرین کربلای یک با رشادت فرزندان برومند این آب و خاک انجام شد. همچنین این نقطه عطفی در دوران هشت سال جنگ نابرابر محسوب شد که منجر به فتح مهران قهرمان شد.

سرهنگ حاتمی افزود: آزاد سازی مهران پدیده دفاع مقدس است چرا که رزمندگان توانستند در این عملیات یکی از مهمترین استراتژی‌های دشمن را که همان دفاع متحرک بود درهم بشکنند.

این مسئول بیان داشت: با اینکه ارتفاعات مهران در هر دو سمت در دست رژیم بعثی بود و عملیات که قرار بود چندین روز به طول بکشد، در همان شب اول عملیات به سرانجام رسید و به همین دلیل بود که امام فرمودند مهران را خدا آزاد کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار