مراسم اربعین شهدای خدمت در دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد

مراسم بزرگداشت اربعین شهید جمهور و دیگر شهدای خدمت در دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶ - 01July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت جانسوز رئیس جمهور شهید و همراهان گرانقدر، مراسم اربعین شهادت این شهدای والامقام با حضور مسئولین دانشگاه و جمعی از اساتید و کارمندان در نمازخانه پردیس شهیدان پاک نژاد یزد، برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام «داد آفرین» رئیس سازمان تبلیغات شهرستان یزد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، به ویژه شهیدان ۷ تیر و دکتر رئیسی، به اهمیت و ضرورت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد.

 وی اظهار داشت: انتخابات، تجلی مردم‌سالاری دینی و فرصتی برای مشارکت آحاد مردم در تعیین سرنوشت خود است. حضور در انتخابات، وظیفه‌ای شرعی و ملی است که باید با جدیت و شور و شعور به آن عمل کنیم.

حجت الاسلام داد آفرین با اشاره به تلاش‌ها و خدمات دولت دکتر رئیسی، افزود: دکتر رئیسی خادمی خستگی‌ناپذیر و عاشق مردم بود که در دوران ریاست جمهوری خود، خدمات ارزشمندی به کشور ارائه کرد.

وی در ادامه، جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی راجع به شهادت دکتر رئیسی را متذکر شد و گفت: رهبر معظم انقلاب در در جمله‌ای ماندنی، اما دردناک درباره رئیس جمهور شهید فرموده اند: بعد از فقدان این عزیز دیدم تقریبا همه روزنامه‌ها و مطبوعات و در فضای مجازی و اشخاص گوناگون از جریان‌های مختلف از او حرف می‌زنند و تمجید می‌کنند دلم برای رئیسی سوخت؛ در زمان حیات او آنها حاضر نبودند یک کلام از این حرف‌ها را بزنند.

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان یزد با تأکید بر اینکه نباید به عقب قدم برداریم، اظهار داشت: انتخابات باید باعث پیشرفت و تعالی کشور شود. ما باید با انتخاب اصلح، مسیر خدمت به مردم و شهدا را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار