فرمانده قرارگاه انصار و سپهر نزاجا اعلام کرد؛

حمایت تمام قد ارتش از فرزندآوری

امیر «سلمانی» خطاب به مسئولان ارتش با تأکید بر اینکه منتظر نباشید خانواده‌ها به شما مراجعه کنند بلکه شما باید به سمت خانواده‌ها بروید، افزود: کرمان از پتانسیل خوبی در حوزه درمان برخوردار است و کسانی که در کرمان درمان نشدند با تفاهمنامه صورت گرفته درمان آنها در تهران پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۶۷۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸ - 01July 2024

حمایت تمام قد ارتش از فرزندآوری

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، امیر سرترتیپ دوم ستاد «حمیدرضا سلمانی» فرمانده قرارگاه انصار و سپهر نزاجا امروز، ۱۱ تیرماه در چهارمین جشنواره حضرت علی‌اصغر(ع) در کرمان با بیان اینکه، امسال خانواده نیروی زمینی ارتش صاحب ۲۵۸ فرزند شد، اظهار داشت: سهم قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ۱۲ خانوار است که با توجه به پیشرفت علم این عدد بسیار کم است.
 
وی تصریح کرد: امروز با تولیت قرارگاه و با به‌ کارگیری بیمارستان‌های منطقه‌ای کرمان و سیستان‌وبلوچستان باید برای فرزندآوری فصل جدیدی آغاز کرده و امیدواریم خانواده‌هایی که مسیر درمان را طی می‌کنند به نتیجه برسند.
 
امیر سلمانی خطاب به مسئولان ارتش با تأکید بر اینکه منتظر نباشید خانواده‌ها به شما مراجعه کنند بلکه شما باید به سمت خانواده‌ها بروید، افزود: کرمان از پتانسیل خوبی در حوزه درمان برخوردار است و کسانی که در کرمان درمان نشدند با تفاهمنامه صورت گرفته درمان آنها در تهران پیگیری می‌شود.
 
فرمانده قرارگاه انصار و سپهر نزاجا در پایان با بیان اینکه کشور به مرحله‌ای از بلوغ رسیده که مشکلی در حوزه درمان ناباروری نیست، گفت: چنانچه خانواده‌‌ای همه مسیر را دنبال کرد و نتیجه نگرفت زمینه‌ برای به سرپرست گرفتن از بهزیستی فراهم است و به این خانواده‌ها ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۰۰ میلیون تومان وام کم بهره پرداخت می‌شود.
 
انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار