فرمانده سپاه استان کرمان تاکید کرد:

راه نجات در همدلی، وحدت، دیپلماسی قوی و کار مجاهدانه و میدانی است

« نظری» با بیان اینکه دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب همواره توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلفی چون جنگ، فتنه، تجزیه طلبی و غیره را در کشور پیاده کرده است اما در هیچ کدام از آنها به پیروزی نرسیده است، ادامه داد: نگاه به کدخدا و بیرون راه نجات کشور نبوده و راه نجات در همدلی، وحدت، دیپلماسی قوی و کار مجاهدانه و میدانی است.
کد خبر: ۶۷۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹ - 01July 2024

راه نجات در همدلی، وحدت، دیپلماسی قوی و کار مجاهدانه و میدانی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «محمدعلی نظری» ظهر امروز در اختتامیه همایش فعالان انقلابی فضای مجازی استان کرمان در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: امروز کشور در شرایط ویژه و حساس قرار دارد که مورد توجه دشمن است و شاهد عملیات روانی دشمن در این روزها هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب همواره توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلفی چون جنگ، فتنه، تجزیه طلبی و غیره را در کشور پیاده کرده است اما در هیچ کدام از آنها به پیروزی نرسیده است، ادامه داد: نگاه به کدخدا و بیرون راه نجات کشور نبوده و راه نجات در همدلی، وحدت، دیپلماسی قوی و کار مجاهدانه و میدانی است.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) استان کرمان بیان کرد: باید حقوق بشر آمریکایی را بعد از عملیات وعده صادق و طوفان الاقصی شناخت، اینکه تاکنون چه تعداد کودک فلسطینی به خاک و خون کشیده شده است.

وی با یادآوری اینکه میزان فروش نفت ما در دولت دوازدهم چه میزان کاهش یافته بود، افزود: در دولت سیزدهم هم توانستیم با دیپلماسی فروش نفت را به حدود 2 میلیون بشکه در روز برسانیم و امنیت سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی در کشور افزایش یافته و بیکاری کاهش چشمگیری داشته است.

نظری، با اشاره به اینکه دشمن با ضریب دادن به مسائل و سانسور توانمندی‌ها ناامیدی را در جامعه پمپاژ می‌کند، گفت: اما ما در فرصت کوتاه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری توانستیم انتخابات را در امنیت و سلامت کامل برگزاری کنیم.

وی با بیان اینکه فعالان فضای مجازی باید با تمام توان و با همه ظرفیت برای القا امید و نشاط در جامعه تلاش کنند، افزود: این زمانی محقق می‌شود که زمان‌شناسی، معرفت و بصیرت لازم را داشته باشید.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) استان کرمان با اشاره به اینکه برخی‌ها، معتقدند که بعضی اقدامات سه ساله دولت سیزدهم باید متوقف شود و علت آن را بیان نمی‌کنند و به کل گویی بسنده کرده‌اند، بیان کرد: اما ما برای دفاع از آن اقدامات مصداق داریم.

وی با بیان اینکه به عنوان یک نظامی به این موضوع تاکید می‌کنم که در حوزه نظامی و دفاعی کشور ایران در دنیا بازدارندگی لازم را دارد، این بازدارندگی از توان داخلی ما است و هیچ وابستگی به خارج از کشور نداریم، افزود: اما منکر تعامل با جهان نیستیم به طوری که شهید جمهور از ظرفیت ارز 15 کشور منطقه برای پیشبرد اهداف راهبردی اقتصادی استفاده کرد.

سردار نظری، خطاب به فعالان فضای مجازی، گفت: در روز جمعه پانزدهم تیرماه حماسه‌ای دیگر در پیش داریم و باید با همه تخصص و با محتوای واقع بینانه و غیرتخریبی برای مشارکت حداکثری تولید محتوا کنید تا به دوام و قوام نظام رنگ و لعاب جدیدی ببخشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار