در آستانه یادواره ۱۴۰ شهید امدادگر قم صورت گرفت:

گلباران مزار شهدای امدادگر در قم/ یادواره «سرو سرخ» برگزار می شود

مسئولان جمعیت هلال احمر استان قم در آستانه برگزاری یادواره ۱۴۰ شهید امدادگر استان، مزار شهدای امدادگر در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) را گلباران و با خانواده معظم امدادگر شهید سید محمد علوی دیدار کردند.
کد خبر: ۶۷۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳ - 01July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قم، در راستای برگزاری یادواره ۱٤۰ شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت جمعیت هلال‌احمر استان قم، طی مراسمی مزار ۱۱۸ شهید امدادگر مدفون در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) غبارروبی و عطرافشانی شد.

در مراسم فوق، مدیرعامل، معاونین، جمعی از مدیران، جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، مسئولین سپاه علی بن ابی طالب، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیج ادارات، خانواده‌های معزز شهدا، فرماندهی انتظامی، امور ایثارگران استانداری و بهداری رزمی سپاه علی بن ابی طالب (ع) حضور داشتند.

این مراسم با ادای احترام به مزار شهیدان والامقام بخصوص مهدی و مجید زین الدین و روایت‌گری و خاطره‌گویی یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس با موضوع امدادگر در دوران حماسه و ایثار همراه بود.

همچنن مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این جمعیت، با حضور در منزل شهید امدادگر سید محمد علوی، یاد و خاطره آن شهید بزرگوار را گرامی داشته و تندیس یادواره ۱۴۰ شهید امدادگر استان را به این خانواده تقدیم کردند.

گلباران مزار شهدای امدادگر در قم/ یادواره «سرو سرخ» در قم برگزار می شودگلباران مزار شهدای امدادگر در قم/ یادواره «سرو سرخ» در قم برگزار می شودگلباران مزار شهدای امدادگر در قم/ یادواره «سرو سرخ» در قم برگزار می شودگلباران مزار شهدای امدادگر در قم/ یادواره «سرو سرخ» در قم برگزار می شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها