مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

هنر رساترین صدا برای انتقال فرهنگ دینی به جامعه است

سپهوند با اشاره به اینکه دختران هنرمند ما انقلاب اسلامی، فرهنگ دینی، جایگاه و ارزش زن را با هنر خود به همه جوامع نشان می‌دهند، گفت: زبان هنر رساترین صدا برای انتقال این فرهنگ به جامعه است.
کد خبر: ۶۷۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶ - 01July 2024

هنر رساترین صدا برای انتقال فرهنگ دینی به جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «مریم سپهوند»، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، امروز (دو شنبه) در افتتاحیه رویداد فرهنگی هنری ریحانه که در حسینیه ثارالله خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: یکی از بخش‌های مهمی که در آن ورود پیدا می‌کنیم برنامه‌های فرهنگی ویژه جوانان و نوجوانان دختر در جامعه است که می‌توانیم تأثیرات آن‌را در جامعه مشاهده کنیم.

وی با اشاره به اینکه جشنواره ریحانه یک طرح کاملاً دخترانه برای استفاده از هنر دختران برای روایتگری است، گفت: این برنامه برای آگاهی‌بخشی به دختران برای معرفی شخصیت حضرت معصومه (س) با زبان هنر است.

سپهوند با بیان اینکه هدف‌هایی برای برگزاری این رویداد در نظر گرفته شده که می‌توان به معرفی الگوی زن مسلمان و هویت زن مسلمان ایرانی اشاره کرد، افزود: هر جای تاریخ را مطالعه کنیم می‌دانیم جایگاه زن در اسلام و ایران در چه سطحی قرار دارد و ما از هنر به‌عنوان رسانه‌ای که می‌تواند در اقشار مختلف جامعه تأثیرگزار باشد می‌توانیم بهره‌مند شویم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه طرح‌ها و برنامه‌های زنان اهدافی است که در جهت معرفی هویت زن مسلمان داریم، ادامه داد: از برگزاری این رویداد چندین هدف وجود دارد که یکی از آنها تولید محتوا و آثار هنری از نقش آفرینی دختران است.

وی با اشاره به اینکه دختران هنرمند ما انقلاب اسلامی و فرهنگ دینی و جایگاه و ارزش زن را با هنر خود به همه جوامع نشان می‌دهند، بیان کرد: زبان هنر رساترین صدا برای انتقال این فرهنگ به جامعه است.

سپهوند تصریح کرد: هدف دیگر ما ایجاد فضای نشاط بین دختران انقلابی است، مادر بانشاط می‌تواند خانواده بانشاط داشته باشد و به تبع این نشاط را به جامعه تزریق کند، هدف ما این است که فضای شاد برای ارتباط بین دختران ایجاد کنیم و این نشاط در شما بیشتر شده و آن‌را به جامعه انتقال دهید.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه هدف دیگر ما استفاده از ظرفیت هنر برای روایتگری است، بیان کرد: دختران می‌توانند با هنر خود مروج فرهنگ دینی و خانواده اسلامی باشند.

وی گفت: این رویداد طی چند روز برگزار می‌شود و همه آثار در هر بخش با موضوعات فراخور حوزه دختران و در دو سطح ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال مورد داوری قرار می‌گیرند و در هفته عفاف و حجاب این آثار در قالب نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار