با هدف تکریم خانواده‌های معظم شهدا صورت گرفت؛

دیدار سرپرست دانشگاه فرهنگیان یزد با پدر شهید دفاع مقدس

در راستای تکریم خانواده‌های معظم شهدا «علی‌اکبر کریمی زارچی» به همراه رییس پردیس حضرت فاطمه الزهرا (س) و مسئولان مدیریت استان با پدر و اعضای خانواده شهید «حسینی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۷۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱ - 01July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، در راستای تکریم خانواده‌های معظم شهدا «علی اکبر کریمی زارچی» سرپرست مدیریت امور پردیس‌های استانی دانشگاه فرهنگیان یزد با همراهی «نجمه سلطانی نژاد» رییس پردیس حضرت فاطمه الزهرا (س) و مسئولان مدیریت استان با «سیده حکاک نیا» همسر شهید و از پیشکسوتان سادات پردیس خواهران و همچنین پدر و اعضای خانواده شهید «حسینی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، کریمی زارچی ضمن تبریک عید سعید غدیر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، به ویژه سردار رشید اسلام شهید «علی‌محمد مقدم» از صبر و استقامت بی نظیر همسر گرامی ایشان، سیده حکاک نیا، تجلیل و قدردانی کرد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان یزد، با اشاره به نقش بی بدیل همسران شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ایشان را اسوه‌های واقعی صبر، استقامت و فداکاری دانست و اظهار داشت: همسران شهدا با صبر و بردباری خود، در واقع پرچمدار راه شهیدان و ادامه دهنده رسالت آنان در جامعه هستند.

کریمی زارچی به نقش کلیدی پیشکسوتان در ارتقای جایگاه فعلی دانشگاه فرهنگیان اشاره و اذعان داشت و تصریح کرد: که تلاش‌ها و تعهدات شما فرهیختگان و عزیزان، دانشگاه را به جایگاه فعلی رسانده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود؛ تاکید کرد: همچنان در دانشگاه فرهنگیان یزد، از نام شما با نیکی یاد می‌شود، که این امر نشان‌دهنده تاثیرگذاری تلاش‌های خالصانه و همت والای شماست.

حکاک نیا در سخنانی به قداست خدمت به خلق خدا اشاره کرد و گفت: فرصت خدمت به مردم، موهبتی الهی و افتخاری بزرگ است که نصیب هر کسی نمی‌شود و این فرصت، توفیقی الهی است که خداوند به بندگان برگزیده خود عطا می‌کند.

وی با تأکید بر نقش مهم معلمان و فرهنگیان در تربیت نسل آینده، گفت: معلمان و فرهنگیان از جمله افرادی هستند که می‌توانند با تعهد و تلاش خود، نقشی اساسی در خدمت به مردم ایفا کنند.

حکاک نیا با بیان اینکه برای موفقیت در مسئولیت‌های اجرایی، باید تنها در راه رضای خدا، خدمت به مردم و ایجاد تاثیرگذاری ماندگار گام برداریم، افزود: اگر این مسیر با اهداف دنیوی و منافع شخصی همراه باشد، بی‌شک خسر الدنیا والاخره را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه این دیدار، سیده حکاک نیا، به بیان خاطراتی از همسر شهید خود و دوران جنگ تحمیلی پرداخت.

سیده حکاک نیا، متولد ۱۳۴۴، همسر سردار رشید اسلام شهید علی‌محمد مقدم، از مهرماه سال ۱۳۹۳ به عنوان کارشناس مسئول دانشجویی و تربیت بدنی در پردیس حضرت فاطمه الزهرا (س) یزد مشغول به خدمت بوده و در مردادماه سال ۱۴۰۱ به افتخار بازنشستگی نائل آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها